Hardcore WoW je nejspíše opravdu připravován a jeho oznámení se dočkáme brzy

od | 05. května 2023 | Classic Era | 4 komentáře(ů)

V minu­los­ti se obje­vi­lo dost malých zmí­nek o tom, že by mohl Bliz­zard při­dat ofi­ci­ál­ně pod­po­ro­va­ný hard­co­re režim pro WoW Clas­sic. Zmín­ky se obje­vi­ly v data­mi­nin­gu pro patche 10.0.7, 10.1 a nově také v sou­bo­rech pro patch 3.4.2, kte­rý se v sou­čas­né době tes­tu­je na Pub­lic Test Realmech.

Bliz­zard dle vše­ho hod­ně sle­du­je sou­čas­ný vývoj hráč­ské komu­ni­ty a sna­ží se, aby hrá­čům pře­da­li hru v co nej­lep­ším sta­vu. Mnoh­dy to může být sice pro­blém, pro­to­že týmy řeší kri­zo­vé mapy kvů­li odcho­du mno­ha zaměst­nan­ců, avšak to nej­spí­še nebrá­ní tomu, aby vzni­kl Hard­co­re WoW. Zají­ma­vé ovšem je, že zmín­ka o Hard­co­re WoW se obje­vu­je v obou ver­zích hry – jak na retai­lu, tak na Clas­sic WoW. Asi s jis­to­tou může­me říct, že Hard­co­re ver­ze hry roz­hod­ně při­jde. Neví­me sice kdy, ale při­jde. Otáz­kou ovšem je, zda bude dostup­ná pro Clas­sic Era, WotLK Clas­sic a Retail nebo zda si Bliz­zard vybe­re jen Clas­sic Era.

V kli­pu od stre­a­me­ra Sarthe se také obje­vu­je zmín­ka o tom, že Aggrend, pro­du­cent Clas­sic WoW, bude hos­tem pod­cas­tu ohled­ně Hard­co­re Clas­sic WoW, kte­rý pro­běh­ne 13. květ­na. Je tak dost mož­né, že během pod­cas­tu ozná­mí dal­ší plá­ny s chys­ta­nou ver­zí hry.

Vývoj Hard­co­re real­mů je na jed­nu stra­nu pocho­pi­tel­ný, ale na dru­hou stra­nu vlast­ně ne. Podob­né výzvy ve hře exis­tu­jí již pěk­nou řád­ku let. Nebu­du nej­spí­še jedi­ný, kdo si vzpo­me­ne napří­klad na Iron­man výzvu, kte­rá spo­čí­vá v tom, aby hráč dosá­hl maxi­mál­ní úrov­ně tím, že neu­mře, nebu­de pou­ží­vat lep­ší než bílý nebo šedý gear, nebu­de pou­ží­vat enchan­ty, gemy nebo tře­ba talen­to­vé spe­ci­a­li­za­ce či pro­fe­se. Dost solid­ní výzva opro­ti Hard­co­re Challen­ge v Clas­sic WoW. Dal­ší zají­ma­vou výzvou je tře­ba Blo­od Thirs­ty, ve kte­rém jde vlast­ně o podob­nou věc jako u Iron­ma­na, avšak je ješ­tě ztí­že­ná tím, že hráč vyu­ží­vat k expe­ní úko­ly, ale musí se na maxi­mál­ní úro­veň pro­bít přes zabí­je­ní nepřá­tel. V pod­sta­tě tako­vý Sou­th Park event…

Líbil se vám článek? Zvažte, prosím, jestli nechcete podpořit další růst webu jednorázovým nebo pravidelným měsíčním příspěvkem. Mnohokrát vám děkuji!

Zdroj: vlast­ní

Diskuze

Odebírat diskuzi
Upozornit na
guest
4 Komentáře
Nejnovější
Nejstarší Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Lockdaar

U Clas­sicu mě ten hard­co­re mode nepře­kva­pu­je, jen mi tam nese­dí moc ten retail — respek­ti­ve nevím, co kon­krét­ně by pod tím moh­lo být. Dřív si tře­ba hod­ně lidí pod pojmem hard­co­re wow před­sta­vi­lo tře­ba retail kla­sic­ky bez LFG/LFR, bez shardingu/cross real­mu atd., ale to je ale vzhle­dem k dneš­ní době řekl bych nere­ál­ný, respek­ti­ve by se z toho asi i lidi zbláz­ni­ly, kdy­by tyhle “nená­vi­dě­ný” věci z wow dneska odstra­ni­ly v rám­ci hard­co­re modu — jiný­mi slo­vy si mys­lím, že by tako­vý­to typ hard­co­re retai­lu v dneš­ní době moc lidí oprav­du asi nehrálo.
Časem se zřej­mě snad uká­že, co pod tím hard­co­re modem pro retail vlast­ně je

Martins

Ono bude ješ­tě zají­ma­vé jest­li to vyjde na sou­čas­ných nechut­ně zabu­go­va­nych cla­sic serverech