Survival hra Odyssey se ruší. Herní engine nesplňoval potřebné standardy

od | 26. ledna 2024 | Blizzard | Žádné komentáře

Spo­leč­ně se špat­ný­mi zprá­va­mi, kte­ré zasáh­nout téměř dva tisí­ce zaměst­nan­ců Micro­soft stu­dií je tady dal­ší pec­ka… Micro­soft se roz­ho­dl, že po něko­li­ka­le­tém vývo­ji ukon­čí vývoj chys­ta­né sur­vi­val hry Bliz­zar­du, kte­rá měla kódo­vé ozna­če­ní Odyssey.

Vypa­dá to, že jeden z hlav­ních důvo­dů, kte­rý vedl ke zru­še­ní hry, byly pro­blémy s engi­nem, kte­rý měl hru pohá­nět. Původ­ně byla hra vyví­je­na v Unre­al Engi­ne, avšak před časem při­šlo roz­hod­nu­tí na pře­sun Syna­pse. Syna­pse je inter­ní her­ní engi­ne, kte­rý Bliz­zard pro své nové hry vyu­ží­vá. Původ­ně byl engi­ne vytvo­řen pro mobil­ní hry, avšak měl být postup­ně pře­sou­ván do sta­vu, ve kte­rém by měl zajis­tit mož­ný vývoj pro všech­ny hry.

Blizzard narazil se Synapse

No, a prá­vě v Syna­pse byl dle vše­ho kámen úra­zu. Vývoj her­ní­ho engi­ne nebyl dosta­teč­ně rych­lý a nedo­ká­zal poskyt­nout chys­ta­né hře vše, co potře­bo­va­la. Vývo­já­ři tak čas­to vytvá­ře­li dal­ší pro­to­ty­py v Unre­al Engi­ne i když se vědě­lo, že se do hry nikdy nedostanou.

Akvizice Microsoftem nepomohla

Po akvi­zi­ci Micro­sof­tem se mno­ho vývo­já­řů neta­ji­lo tím, že dou­fa­li v mož­ný návrat vývo­je na Unre­al Engi­ne, avšak mís­to toho při­šlo kom­plet­ní ukon­če­ní vývo­je. Ze člán­ku na Blo­om­ber­gu jde vyčíst, že hru si vyzkou­še­lo něko­lik lidí a byli z ní nad­še­ní. Bliz­zard původ­ně plá­no­val její vydá­ní na rok 2026, to bylo ovšem pro mno­hé vývo­já­ře spí­še přá­ní než realita.

Mluv­čí Bliz­zar­du Andrew Rey­nolds k téma­tu řekl, že: „Jak­ko­li jsou tato roz­hod­nu­tí obtíž­ná, expe­ri­men­to­vá­ní a ris­ko­vá­ní pat­ří k his­to­rii spo­leč­nos­ti Bliz­zard a k její­mu tvůr­čí­mu pro­ce­su. Nápa­dy se dostá­va­jí do jiných her nebo se v někte­rých pří­pa­dech stá­va­jí hra­mi vlast­ní­mi. Začít něco úpl­ně nové­ho pat­ří v her­ní bran­ži k tomu nej­těž­ší­mu a my jsme nesmír­ně vděč­ní všem talen­to­va­ným lidem, kte­ří pro­jekt podpořili.“.

Zdroj: https://www.bloomberg.com/news/articles/2024–01-25/microsoft-cancels-big-new-blizzard-game-after-six-years-of-development?accessToken=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJzb3VyY2UiOiJTdWJzY3JpYmVyR2lmdGVkQXJ0aWNsZSIsImlhdCI6MTcwNjIxNTI0MiwiZXhwIjoxNzA2ODIwMDQyLCJhcnRpY2xlSWQiOiJTN1U0MllUMVVNMFcwMCIsImJjb25uZWN0SWQiOiJCMUVBQkI5NjQ2QUM0REZFQTJBRkI4MjI1MzgyQTJFQSJ9.9Gwo6Y_jTvRVIgasZr9e7aY_DjHEB8cGUHT8Kgg-ETg

Diskuze

Odebírat diskuzi
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Nejnovější
Nejstarší Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Zvažte podporu webu

Tento web žije pouze díky štědrým přispěvatelům. Pokud se vám mé články líbí, zvažte, prosím, i vy podporu v ceně jedné kávy. Děkuji!

Ceny WoW Tokenů

Retail WoW: 379,209 gold

Classic Cataclysm: 32,291 gold

Mythic+ Affixy

Xal'atath's Bargain: Oblivion
Xal'atath's Bargain: Oblivion
Tyrannical
Tyrannical
Fortified
Fortified
Challenger's Peril
Challenger's Peril
Xal'atath's Guile
Xal'atath's Guile

Reset Raidů

Classic WoW

  • 40-Man Raidy: 5 dnů a 0 hodin
  • 20-Man Raidy: 22 hodin
  • Onyxia’s Lair: 2 dny a 23 hodin

Season of Discovery

  • 40-Man Raidy: 4 dny a 23 hodin
  • Progress raidy: 1 den a 23 hodin

Cataclysm

  • Raidy: 4 dny a 19 hodin

Retail

  • Raidy: 4 dny a 19 hodin

Darkmoon Faire

Další Darkmoon Faire začíná již
4. ledna 2025 (za 15 dní a 14 hodin)

Více o Darkmoon Faire zjistíte zde.