Po osmi letech ukončil svou cestu v Blizzardu šéf příběhu Warcraftu Steve Danuser. Společnost v tichosti opustil již v listopadu loňského roku. V týmu byl od spuštění Warlords of Draenor až po Dragonflight.
Danuser byl velice viditelnou osobností Blizzardu. Jeho náplní práce bylo vést tým zkušených tvůrců, kteří vytvářeli příběhové linie Warcraftu. Spolupracovat také s ostatními týmy, aby byl příběh vyprávěn logicky, postupně a v plné parádě. Právě díky jeho postavení a roli v týmu, byl ovšem také často kritizován za to, jak kostrbatě byl příběh napsán. Asi největší problém měli hráči s datadiskem Shadowlands.
Odchod šéfa příběhu ovšem dle rozhovoru, který poskytl webu PC Gamer, neměl nic společného s návratem Chrise Metzena, který byl často označován za autora třech nadcházejících datadisku World Saga Tour. Danuser dle jeho slov chtěl vyzkoušet něco nového a jiného. Dalším důležitým rozhodujícím aspektem k odchodu bylo také přijetí nového pravidla o práci na dálku, které Blizzard před časem zavedl. Danuserovi dle jeho slov vyhovovalo pracovat vzdáleně a nechtěl se tak nadále podřizovat pravidlům, které Blizzard nastavil.
Danuser byl tvůrcem mnoha skvělých a zajímavých příběhů, včetně úkolové linie pro marksmanship huntery v Legion Order Hall, šepotu Starých bohů a proroctví Il’gynoth a N’Zotha. Vytvořil hromadu knih, které můžete najít ve hře a byl autorem neskutečně napínavého vztahu mezi Nathanosem Blightcallerem a Sylvanas Windrunner.
Kdo převezme jeho roli zatím není jasné, avšak jde o relativně pochopitelnou věc. Microsoft se po převzetí Activision Blizzardu totiž rozhodl výrazně zredukovat počet zaměstnanců své herní divize a výpovědím se nevyhnula ani hromada zaměstnanců právě Blizzardu. Můžeme tak jen všichni doufat, že se Narrative Lead pozice dostane k někomu, kdo bude schopný a