V novém buildu alpha testování datadisku War Within se objevila zmínka o nové obtížnosti raidu Nerub’ar Palace. Ten s největší pravděpodobností dostane obtížnost, která bude určena pro jednoho až pět hráčů a bude sloužit k vyprávění příběhu.
Na síti X se objevila informace, že v současné době je obtížnost velice podobná té, která je nastavena na normal verzi raidu, avšak jde o první verzi obtížnost a dá se tak očekávat, že vývojáři budou příběhovou verzi raidu ještě upravovat. Zároveň to vypadá, že v nové obtížnosti bude dostupný souboj pouze s posledním bossem instance. Hráči tak budou moci splnit příběhový úkol a nadále pokračovat v důležitých úkolech bez toho, aniž by museli složitě skládat nebo hledat místo ve skupině.
There is a good chance it is only for the last boss (probably to be able to do the progression quest and move on) as there’s also a new entry to the LFG Dungeons table for the last boss in the raid with the specific difficulty, for 1–5 damage roles. pic.twitter.com/u23FrfTWPt
— Martin (@Marlamin) May 21, 2024
Zatím se nedá ovšem říct, zda-li se dostane obtížnost opravdu do hry nebo jde o nějaký pokus vývojářů. Zároveň by mohlo být možné, že příběh v Nerub’ar Palace je natolik důležitý, že jej budou muset absolvovat úplně všichni. Zda bude „příběhová“ obtížnost opravdu přidaná se jistojistě dozvíme v dalších verzích alpha nebo beta testování, ve kterých půjde raid rozhodně alespoň částečně otestovat.