V Season of Discovery vývojáři poprvé vyzkoušeli funkci vynucování rovnováhy frakcí na PvP realmech. Tato novinka byla přijata poměrně pozitivně, a to nejen hráči, ale i samotnými vývojáři. Není tedy překvapením, že stejný systém bude implementován i na PvP realm Fengus’ Ferocity.
Balanc, na který komunita čekala
V Season of Discovery se vývojářům podařilo dosáhnout něčeho, na co komunita dlouho volala – téměř dokonalé rovnováhy mezi počty postav jednotlivých frakcí na konkrétních realmech. Tento aspekt je obzvlášť důležitý právě v Classic verzi hry, kde interakce mezi frakcemi probíhají výhradně v rámci jednoho realmu. Na rozdíl od Retail WoW, kde jsou realmové hranice často propojené přes battlegroupy, zde balanc závisí čistě na samotném realmu.
Co to znamená pro hráče?
Pokud se vám nepodaří vytvořit postavu pro Alianci nebo Hordu na Fengus’ Ferocity, nejedná se o chybu. Znamená to pouze, že momentálně převažuje jedna frakce nad druhou. Aby byl zachován balanc, je potřeba počkat, až se počet postav mezi frakcemi vyrovná – tedy až si hráči začnou vytvářet postavy u méně početné frakce.
Je pravděpodobné, že v prvních dnech po spuštění realmu se s tímto omezením setkáte poměrně často. Nemusíte se ale obávat, situace se postupem času stabilizuje.
Anglický příspěvek
Enforced Faction Balance on PvP Realms
In Season of Discovery, we implemented enforced faction balance on all PvP realms. This means that the population of Horde and Alliance characters on each PvP realm remains almost perfectly balanced. If the faction balance ever starts to lean too far in one direction or the other, character creation for the more populous side is temporarily paused until balance is restored.
The results have been overwhelmingly successful, and feedback on this system has been positive. Therefore, we will enforce faction balance on new Anniversary PvP realms.