Bude v patchi 10.1 nová legendární úkolová linie? Nové ikony naznačují, že ano!

od | 28. března 2023 | Retail WoW | 4 komentáře(ů)

V sou­bo­rech nové aktu­a­li­za­ce byly nale­ze­ny nové uka­za­te­le legen­dár­ních úko­lů. Změ­na při­chá­zí poté, co v Sha­dowlands byly změ­ně­ny uka­za­te­le hlav­ních pří­bě­ho­vých úko­lů, kte­ré hrá­če pro­vá­zí po všech kon­ti­nen­tech a zónách. Mohou nové uka­za­te­le před­po­ví­dat nové legen­dár­ní předměty?

V mno­ha roz­ho­vo­rech, kte­ré se obje­vo­va­ly před vydá­ním data­dis­ku, jsme se dozvě­dě­li, že vývo­já­ři nechys­ta­jí podob­ný sys­tém legen­dár­ních před­mě­tů jako tomu bylo v Sha­dowlands nebo Legi­on. Nevy­lou­či­li ovšem, že bychom se moh­li opět podí­vat na sta­ré dob­ré „jed­no­rá­zo­vé“ legen­dár­ní před­mě­ty, jako tře­ba Rae’sha­la­re, Death’s Whisper, kte­ré nejdou nijak vylep­šo­vat a nebu­dou nás pro­vá­zet celou expanzí.

Bliz­zard se nau­čil v posled­ních data­dis­cích peč­li­vě scho­vá­vat a uza­my­kat důle­ži­té úko­lo­vé linie, aby se hrá­či nedo­zvě­dě­li všech­ny důle­ži­té pří­bě­ho­vé mil­ní­ky z data­mi­nin­gu. Je tak dost mož­né, že se až do patche 10.1 nedo­zví­me, o co přes­ně jde. V dostup­ných sou­bo­rech, kte­ré na PTR momen­tál­ně jsou, zatím ovšem nic nena­svěd­ču­je tomu, že bychom měli legen­dár­ní před­mět v patchi zís­kat. Před­mě­ty z rai­du jsou více­mé­ně stan­dard­ní, neob­je­vi­la se žád­ná hro­ma­da uzamče­ných úko­lů, kte­rá by coko­li nazna­čo­va­la a k dis­po­zi­ci nejsou ani dia­lo­gy zásad­ních postav, kte­ré by se moh­ly kolem úko­lo­vé linie motat. Je ovšem prav­dou, že jsme zatím roz­hod­ně z aktu­a­li­za­ce nevi­dě­li vše a dost toho bude ješ­tě přidáno.

Na dru­hou stra­nu je tady fakt, že nový raid si vypůj­ču­je mno­ho z Blac­kwing Lair a Dra­gon Soul. V obou těch­to rai­dech moh­li hrá­či zís­kat legen­dár­ní před­mě­ty a ruku na srd­ce, kdo by si nechtěl něja­kým způ­so­bem, mimo Class Hall, při­po­me­nout slá­vu Thun­der­fu­ry nebo Fan­gs of Father? Záro­veň je také potře­ba zmí­nit, že v Dra­gon­fli­ght dostá­va­jí vel­ký pro­stor nově pře­pra­co­va­né pro­fe­se a jak více zatrak­tiv­nit někte­ré z nich? Jas­ně, zají­ma­vým recep­tem nebo mož­nos­tí, jak vytvo­řit legen­dár­ní předmět.

V čás­ti spe­ku­la­cí se obje­vu­jí také infor­ma­ce o tom, že by se legen­dár­ní úko­lo­vá linie, pokud oprav­du při­jde, moh­la točit kolem Dracty­rů, kte­ří by se moh­li díky naší hrdin­ské pomo­ci začít učit ostat­ním tech­ni­kám boje. Kdo by nechtěl Dracty­ra Death Kni­gh­ty, že? To je ovšem více­mé­ně nepravděpodobné.

Ať to bude jak­ko­li, jsem si jis­tý, že se do dvou měsí­ců zpět­ně podí­vám na ten­to člá­nek a zasmě­ji se nad tím, jak jsem byl napros­to mimo a že to bylo vlast­ně napros­to jas­né… ale co si o tom mys­lí­te vy? Při­jde něja­ká legen­dár­ní úko­lo­vá linie, kte­rá nám všem vyra­zí dech nebo půjde o kla­sic­kou tuc­tov­ku a na kon­ci pros­tě dosta­ne­me něja­kou tu zbraň, clo­ak, ruka­vi­ce, prs­ten, hel­mu nebo batoh?

Líbil se vám článek? Zvažte, prosím, jestli nechcete podpořit další růst webu jednorázovým nebo pravidelným měsíčním příspěvkem. Mnohokrát vám děkuji!

Zdroj: https://www.wowhead.com/

Diskuze

Odebírat diskuzi
Upozornit na
guest
4 Komentáře
Nejnovější
Nejstarší Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Lockdaar

Napadla mě okra­jo­vě dis­ku­to­va­ná 3. spe­ci­a­li­za­ce pro Evo­ke­ra jest­li by se pod tím legen­da­ry questem/sérii ques­tů nějak neskrý­va­la, ale to nevím jak je prav­dě­po­dob­ný. Upřím­ně kdy­by se pod tím skrý­va­lo pro Dracthy­ry něja­ké dal­ší class kom­bi­na­ce aka “all clas­ses to all races”, ke kte­rým by to poz­dě­ji moh­lo prav­dě­po­dob­ně vést a kte­rý by nema­lá část lidí zřej­mě při­ví­ta­la dle ohla­sů na foru­mu v posled­ní době, by mě doce­la fakt hod­ně děsi­lo. Už takhle je z těch class kom­bi­na­cí guláš a nad někte­rý­mi kom­bi­na­ce­mi zůstá­vá tro­chu i rozum stát. Dou­fám, že to tohle nebu­de a bude to něco smysluplnýho

Lockdaar

Ale vůbec nej­hor­ší na tom je, že tyhle samot­ný nápa­dy na dal­ší class kom­bi­na­ce posled­ní dobou při­chá­ze­jí od samot­ných hrá­čů a ne od vývo­já­řů. Nedáv­no se na wow foru­mu nebo na instagra­mo­vým pro­fi­lu WoW něko­lik lidí seri­óz­ně pta­lo, kdy bude tře­ba kom­bi­na­ce blo­od elf sha­man, unde­ad pala­din nebo gno­me dru­id atd., původ­ně jsem si mys­lel, že to jsou jen něja­ký trollo­vé ale když jsem se jich pak ptal, tak tu otáz­ku mys­le­li váž­ně… být to něko­lik let nazpá­tek, tak za podob­ný názor na class kom­bi­na­ce by kaž­dý­ho lidi buď uka­me­no­va­li nebo se mu zvy­so­ka vysmá­li, ale v dneš­ní době mají podob­ný názo­ry ješ­tě snad i pod­po­ru ostat­ních, nechá­pu. Podob­ný nesmy­sl­ný class kom­bi­na­ce najde­te tře­ba na něja­kým fun fre­eč­ku ale fakt by mě nena­padlo, že by se podob­ná věc měla pro­sa­zo­vat v budouc­nu i na ofi­ku. To samý cross facti­on, teh­dy taky nemys­li­tel­ný že by něco tako­vý­ho ve WoW moh­lo vznik­nout a hle jak to je posled­ní dobou taky víta­ný tře­ba kon­krét­ně ten cross facti­on guild.
Tau­ren rogue si pama­tu­ju ješ­tě jako meme někdy z BC/Wotlk, teh­dy to mělo obec­ně čas­to význam pro zkrachování/konec WoW jeli­kož tau­re­na jako nej­vět­ší rasu v roli rogue si pros­tě nikdo nedo­ká­zal před­sta­vit a všem to při­šlo jako nesmy­sl — u nás v guil­dě se na to i někdy žer­to­va­lo, když jsme potře­bo­va­li, aby někdo změ­nil spe­ci­a­li­za­ci na tan­ka nebo hea­le­ra, tak dotyč­ný někdy rea­go­val sty­lem “budu tankovat/healovat až když bude hra­tel­ný tau­ren rogue” — což v teh­dej­ší době mělo jiný­mi slo­vy zna­me­nat nikdy.
I když, čis­tě teo­re­tic­ky, u toho tau­re­na rogue by se to dalo mož­ná ješ­tě jakž takž se zavře­ný­mi oči těž­ce zkous­nout — už ve vanille jsme moh­li vidět NPCč­ka tau­re­nů s podob­ný­mi vlast­nost­mi jako měla classa rogue, tak tro­chu asi i chá­pu, že by se o tohle dalo mož­ná něja­kým způ­so­bem opřít při týhle class kom­bi­na­ci (nicmé­ně jako argu­ment pro zave­de­ní týhle kom­bi­na­ce to je stej­ně sla­bý), ale někte­rý ostat­ní class kom­bi­na­ce jsou vylo­že­ně oprav­du nesmy­sl a fakt dou­fám, že aspoň pak ti vývo­já­ři budou mít něja­kou soud­nost, když tu někte­ří hrá­či nema­jí a nikdy nevznik­nou — tře­ba výše zmí­ně­ný blo­od elf sha­man, gno­me dru­id atp.