Taliesin & Evitel vedli rozhovor s Lead UX designerkou Laurou Sardinha a Lead designerem Tobym Ragainim o systému Player Housing v rozšíření Midnight. Rozhovor přinesl řadu nových detailů o úpravách domů, čtvrtích (Neighborhoods), dekoracích i budoucím vývoji této funkce.
Raidový rozpis v Midnight: March on Quel’Danas dorazí později
Expanze Midnight přinese v prvním tieru celkem 9 bossů rozdělených do tří raidů. Vývojáři v rozhovoru pro MrGM upřesnili, že raid March on Quel’Danas nebude dostupný ihned, ale vyjde až s odstupem několika týdnů.
Nový rozhovor o Midnight: Devourer Demon Hunter, Housing a Encounter Design
Server WCCF Tech přinesl rozhovor s Paulem Kubitem, Associate Game Directorem, a Jade Martinem, Lead Combat Systems Designerem. Hovořilo se o nové specializaci Devourer Demon Hunter, hráčském housingu a novém přístupu k encounter designu v raidech Midnight.
Epic Edition Midnight nabízí exkluzivní dekorace pro Housing
Hráči, kteří si předobjednají Epic Edition Midnight, získají unikátní dekorace pro svůj Player House. Tyto předměty budou doručeny s patchem 11.2.7 a v budoucnu půjde získat více jejich kopií.
Comp Stomp se stává trvalým módem v Midnight
Oblíbený PvPvE mód Comp Stomp dostává v datadisku Midnight novou podobu. Blizzard oznámil, že se stane trvalou součástí hry a navíc se rozšíří o nové mapy.
Diskuse o novém stylu Midnight Cinematic
Cinematic trailer k datadisku Midnight vzbudil obrovskou pozornost – a také debatu. Ion Hazzikostas vysvětlil, proč se vývojáři rozhodli pro realističtější styl zobrazení postav, zejména Liadrin, a jaký je jejich záměr s tímto směrem do budoucna.
Rozhovor PsybearTV o Midnight: návrat Sylvanas, Prey systém, raidy a další novinky
Na Gamescomu poskytli Ion Hazzikostas a Maria Hamilton rozhovor, ve kterém se věnovali příběhu Midnight, návratu známých postav, novému Prey systému, Delvům, Mythic+ i filozofii raidů. Přiblížili také směřování obsahu do budoucna.
IGN rozhovor o Midnight: příběh, housing, systém Prey a datum vydání
IGN zveřejnilo rozhovor s Ionem Hazzikostasem a Holly Longdale, kteří přiblížili nové detaily o příběhu Midnight, systému player housingu, novém Prey systému a také o datu vydání expanze.
Velký rozhovor MrGM o Midnight: nová specializace, Haranir, talenty a další novinky
Na Gamescomu poskytli Paul Kubit a Jade Martin rozhovor, v němž představili nové detaily o Midnight. Řeč byla o nové specializaci Devourer pro Demon Huntera, hero talentu Annihilator, raciale Haranirů, nových apex talentech, ale také o zónách, raidech a dalších připravovaných funkcích.
Novinky v uživatelském rozhraní Midnight: damage metery, nameplaty a další vylepšení
V rozhovoru s Laurou Sardinha a Tobym Raiginim byly představeny zásadní změny uživatelského rozhraní v datadisku Midnight. Hráči se mohou těšit na oficiální damage metery, přepracované nameplaty, nové boss timery i rozšíření transmog systému s outfity.
Nové talentové body v datadisku Midnight
Midnight nabídne 10 talentových bodů navíc – včetně nové linie hero talentů a apex schopností.
Nová specializace Demon Huntera – Devourer v datadisku Midnight
Demon Hunter získává třetí specializaci – Devourer. Void DPS na dálku nabídne nové schopnosti i unikátní proměnu Metamorphosis.
Gamescom 2025: první vývojářský panel k Midnight
Blizzard zveřejnil záznam panelu k Midnight: nové detaily o příběhu, zónách, dungeonech a raidech.
Midnight: bonusová kapitola kampaně s Aratorem
Arator povede bonusovou kapitolu kampaně v Midnight – čekají Light’s Hope Chapel, Stratholme a další klasická místa.
Player Housing: import rozložení jako talenty
Player Housing je před Gamescomem jedním z nejžhavějších témat a první dojmy z testů na místě už přinášejí konkrétní informace. Streamerka AnnieFuchsia na svém Twitch streamu potvrdila, že systém má nabídnout import rozložení „jako talenty“, tedy možnost snadno sdílet a přebírat návrhy ostatních hráčů. Zda bude tato funkce dostupná hned při vydání, zatím není jisté.
Poslední prémiové články
- Quel’Thalas – Ghost zone ve Vanilla, kterou hráči objevili glitchováním
- PvP Honor System 1.0 – Nekonečný grind, který ničil životy
- Emerald Dream – Zóna, která měla být… a nakonec byla
- War Effort a otevření Ahn’Qiraj: Epická událost bez skutečného příběhu
- Karazhan Crypt: Tajemná zóna, kterou Blizzard zamkl
- Onyxia: Královna lží a zapomenutý příběh Classicu
Ceny WoW Tokenů
Retail WoW: 380,848
Mists of Pandaria: 25,095
Reset Raidů
Classic WoW
- 40-Man Raidy: 6 dnů a 12 hodin
- 20-Man Raidy: 2 dny a 10 hodin
- Onyxia’s Lair: 2 dny a 11 hodin
Season of Discovery
- 40-Man Raidy: 6 dnů a 11 hodin
- Progress raidy: 3 dny a 11 hodin
Mists of Pandaria
- Raidy: 6 dnů a 7 hodin
The War Within
- Raidy: 6 dnů a 7 hodin
Nejnovější komentáře