Player Housing a čtvrti v Midnight – rozhovor s vývojáři

Player Housing a čtvrti v Midnight – rozhovor s vývojáři

Taliesin & Evi­tel ved­li roz­ho­vor s Lead UX designer­kou Lau­rou Sar­dinha a Lead designe­rem Tobym Raga­i­nim o sys­té­mu Pla­yer Housing v roz­ší­ře­ní Mid­ni­ght. Roz­ho­vor při­ne­sl řadu nových detai­lů o úpra­vách domů, čtvr­tích (Nei­ghbor­ho­ods), deko­ra­cích i budou­cím vývo­ji této funkce.

Diskuse o novém stylu Midnight Cinematic

Diskuse o novém stylu Midnight Cinematic

Cine­ma­tic trai­ler k data­dis­ku Mid­ni­ght vzbu­dil obrov­skou pozor­nost – a také deba­tu. Ion Haz­zi­kostas vysvět­lil, proč se vývo­já­ři roz­hod­li pro rea­lis­tič­těj­ší styl zob­ra­ze­ní postav, zejmé­na Lia­d­rin, a jaký je jejich záměr s tím­to smě­rem do budoucna.

Player Housing a čtvrti v Midnight – rozhovor s vývojáři

Player Housing: import rozložení jako talenty

Pla­yer Housing je před Game­sco­mem jed­ním z nej­žha­věj­ších témat a prv­ní dojmy z tes­tů na mís­tě už při­ná­še­jí kon­krét­ní infor­ma­ce. Stre­a­mer­ka Annie­Fuch­sia na svém Twitch stre­a­mu potvr­di­la, že sys­tém má nabíd­nout import roz­lo­že­ní „jako talen­ty“, tedy mož­nost snad­no sdí­let a pře­bí­rat návrhy ostat­ních hrá­čů. Zda bude tato funk­ce dostup­ná hned při vydá­ní, zatím není jisté.