Mezi hráči Vanilla WoW kolovalo mnoho legend o skrytých či nedokončených oblastech. Jednou z nejznámějších byla Ironforge Airport – rozlehlá plošina vysoko v horách nad Dun Moroghem, kde Blizzard naznačil vznik letiště pro gryfony a tréninkové prostory trpaslíků, ale nikdy jej plně neotevřel. Přesto se stalo součástí hráčské fantazie a patří mezi nejikoničtější „nedokončené nápady“ původního Azerothu.
Dancing Troll Village – Zapomenutá kuriozita ve Vanilla WoW
V horách Darkshore existovala skrytá vesnice Shatterspear, kde se netančilo na bojišti, ale u ohňů.
Quel’Thalas – Ghost zone ve Vanilla, kterou hráči objevili glitchováním
Ve Vanilla WoW existovala skrytá oblast Quel’Thalas, přístupná jen glitchováním. Jak vznikla a proč ji Blizzard nikdy nedokončil?
Emerald Dream – Zóna, která měla být… a nakonec byla
Jedním z těch nejzáhadnějších a nejvíce diskutovaných míst v příběhu byla bezesporu zóna zvaná Emerald Dream. Jak to se samotnou zónou bylo?
Karazhan Crypt: Tajemná zóna, kterou Blizzard zamkl
Karazhan je mezi fanoušky Warcraftu pojmem. Ale málokdo tuší, že pod samotným Karazhanem se skrývá zóna, kterou Blizzard nikdy oficiálně nevydal.
Nedokončené nápady: Player / Guild House
Do dalších nedokončených nápadů jsem se rozhodl přidat něco, co diskutují hráči i Blizzard již hrozně dlouho. V určité formě se do hry dostal v datadisku Warlords of Draenor,...
Nedokončené nápady: Gurubashi Catacombs
Uvažoval jsem, zda zařadím Gurubashi Catacombs do série nedokončených nápadů nebo do skrytých zón, avšak myslím, že nedokončené nápady budou přesnější. Ve hře totiž nikdy nebyly...
Nedokončené nápady: Gillijim’s Isle
V dobách, kdy byl Eastern Kingdom v plenkách a trollky vypadaly opravdu podivně, existoval hned vedle Stranglethorn Vale ostrov, který byl velice podobný právě zmiňované zóně....
Nedokončené nápady: Azshara Crater
Mám tady pro vás další díl ze série nedokončených nápadů. Tentokrát se krátce přesunu z funkcí a schopností do míst, která na Azerothu existují, ale většinou se na ně...
Nedokončené nápady: Mirage Raceway v Thousand Needles
Říkali jste si někdy v Thousand Needles, jak velká škoda je, že se nemůžete projet na některém ze strojů u Mirage Raceway? Blizzard původně zamýšlel, že by dráha měla být...
Nedokončené nápady: Disguise
Říkáte si, že u povolání, jakým je rogue, by se rozhodně hodila možnost splynout s davem a předstírat, že hráč patří k určité frakci? V prvních verzích originální WoW tomu tak...
Nedokončené nápady: Khadgar’s Unlocking
Rogue hrál ve Vanilla WoW zásadní roli. Mohl totiž odemykat pomocí Lockpickingu mnohé krabice, dveře a další uzamčené předměty. Byl tak velice žádanou a ceněnou součástí mnoha...
Nedokončené nápady: Survival Skills
Sekundární profese jsou ve World of Warcraftu nedílnou součástí života hráče. First Aid je důležitý hlavně pro hráče, kteří nemají možnost se vyléčit pomocí vlastních kouzel,...
Nedokončené nápady: City Protector
Vzpomínáte, jak se na Vanilla / Classic WoW ve velkém farmily PvP tituly? Ve hře bylo 14. PvP titulů a mnoho z nich odemykalo nejrůznější předměty. Ti nejaktivnější hráči, kteří...
Nedokončené nápady: Plainsrunning
Říkáte si někdy, že by to chtělo nějaké oživení do hry a nevíte, co přesně by to mělo být? Blizzard v raném stádiu hry pracoval na mnoha věcech, které se nakonec do hry...
Ceny WoW Tokenů
Retail WoW: 365,061
Mists of Pandaria: 29,011
Reset Raidů
Classic WoW
- 40-Man Raidy: 5 dnů a 11 hodin
- 20-Man Raidy: 2 dny a 9 hodin
- Onyxia’s Lair: 2 dny a 10 hodin
Season of Discovery
- 40-Man Raidy: 5 dnů a 10 hodin
- Progress raidy: 2 dny a 10 hodin
Mists of Pandaria
- Raidy: 5 dnů a 6 hodin
The War Within
- Raidy: 5 dnů a 6 hodin
Nejnovější komentáře