Co jsme se dozvěděli od Iona Hazzikostase v Deep Dive panelu?

od | 05. listopadu 2023 | Retail WoW | Žádné komentáře

Máme za sebou posled­ní důle­ži­tou před­náš­ku o novin­kách ve World of War­craft: The War Within. Pane­lem pro­vá­zel Ion Haz­zi­kostas a dozvě­dě­li jsme se hned něko­lik důle­ži­tých a zají­ma­vých novinek.

Delves, vykopávky Azerothu…

Nový her­ní mód Del­ves, nebo­li vyko­páv­ky, bude dostup­ný pro jed­no­ho až pět hrá­čů. Půjde o nový pilíř end-game obsa­hu., ve kte­rém budou hrá­či postupovat.

Bliz­zard se hod­ně pou­čil od před­cho­zích sys­té­mů jako byl napří­klad Tor­ghast nebo Island Expen­di­ce, tak­že Vyko­páv­ky budou napros­to dob­ro­vol­né. Cílem Vyko­pá­vek bude co nej­ply­nu­lej­ší roz­ší­ře­ní exis­tu­jí­cí­ho svě­ta a roz­hod­ně se nema­jí podo­bat dungeonům.

Dočka­jí se aktu­a­li­za­cí, pro­to­že budou navá­zá­ny na zrov­na pro­bí­ha­jí­cí sezó­nu. V kaž­dé sezó­ně se dočká­me nové­ho NPC, kte­rý nás bude Vyko­páv­ka­mi pro­vá­zet. V prv­ní sezó­ně to bude Brann Bronzeboard.

NPC ve Vyko­páv­kách nebu­dou hrát pou­ze pod­půr­nou a vypl­ňu­jí­cí roli. Hrá­či si je budou moci vylep­šo­vat pomo­cí lep­ších před­mě­tů a napří­klad i zvo­le­ní si, jest­li bude NPC tank, DPS, hea­ler nebo zda bude řešit něco jiného.

Při vydá­ní hry bude k dis­po­zi­ci 12 Vyko­pá­vek. V kaž­dé zóně tři. Mož­ná se ale obje­ví i něja­ký ten skry­tý obsah, kte­rý budou muset hrá­či najít.

Na kon­ci kaž­dé Vyko­páv­ky si mohou hrá­či vyzved­nout odmě­nu. Někdy se sta­ne, že k ote­vře­ní bed­ny bude­te potře­bo­vat klíč. Ten půjde najít buď v prů­bě­hu Vyko­páv­ky nebo někde mimo ni ve světě.

S tím­to obsa­hem sou­vi­sí také to, že Bliz­zard odstra­nil PvP řádek z Gre­at Vault a při­dal do něj prá­vě obsah ze svě­ta, do kte­ré­ho se Vyko­páv­ky řadí. Tak­že za řeše­ní obsa­hu ve svě­tě bude­te moci zís­kat gear.

Mezi jed­nu ze zve­řej­ně­ných odměn pat­ří plně upra­vi­tel­ný léta­jí­cí mount. K zís­ká­vá­ní před­mě­tů pro jeho úpra­vu, zís­ká­te samo­zřej­mě ve Vykopávkách.

Warbands

Bliz­zard koneč­ně pocho­pil, že hrá­či mají více než jed­nu posta­vu a čas­to hra­jí s něko­li­ka posta­va­mi najed­nou. Osob­ně mám 4 posta­vy, kte­ré se sna­žím nějak aktiv­ně hrát, avšak dost mi to zne­snad­ňu­je pří­stup k Renown a dal­ší malič­kos­ti.  Nový sys­tém War­bands ovšem fun­go­vá­ní s více posta­va­mi upravují.

Prv­ní zve­řej­ně­né vylep­še­ní je sdí­le­ná ban­ka mezi posta­va­mi. Hráč bude mít jed­nu sdí­le­nou ban­ku, do kte­ré budou mít pří­stup všech­ny jeho posta­vy. Mís­to v ban­ce bude vari­a­bil­ní a půjde roz­ši­řo­vat. V ban­ce může­te ucho­vat také Reagen­ty, kte­ré může­te rov­nou vyu­ží­vat k pro­fe­sím. Jed­no je jas­né. Poš­ťá­ci ve WoW ztra­tí část své práce.

Zís­ká­vá­ní gea­ru pro alty bude zase o něco jed­no­duš­ší. Do hry budou při­dá­ny ‚War­bound Until Equip­ped‘ před­mě­ty. Před­mět jde vlo­žit do sdí­le­né ban­ky, jde vyzved­nout na jaké­ko­li posta­vě, kte­rá jej vyu­ži­je a až po nasa­ze­ní se z před­mě­tu sta­ne Soul­bound. Před­mě­ty půjde zís­kat jako bonu­so­vý per­so­nal loot a budou mít o něco men­ší item level než ostat­ní před­mě­ty z obsa­hu, ve kte­rém se bude­te nacházet.

Transmog bude koneč­ně account-wide. Nezna­me­ná to sice, že mage bude moci transmo­go­vat své před­mě­ty na pla­te, avšak pokud vám spad­ne pla­te před­mět, může­te se jej na mago­vi nau­čit a při­dat si před­mět do šat­ní­ku. Zjed­no­du­ší se tak far­me­ní transmo­gů ze star­ší­ho obsahu.

Repu­ta­ce budou také sdí­le­ná na všech posta­vách, ale jen ta nová. Star­ší expan­ze nebu­dou zatím zahr­nu­ty. Bliz­zard dle všech infor­ma­cí hle­dá řeše­ní, jak to udě­lat, avšak v sou­čas­né době je pri­o­ri­ta vyře­šit nový data­disk. Spo­leč­ně s repu­ta­ce­mi budou sdí­le­né i letec­ké ces­ty z měst a míst po celém Aze­ro­thu. No a díky War­bands se dočká­me i sdí­le­ných achievementů.

Změ­nou pro­jde i úvod­ní obra­zov­ka s výbě­rem postav. Bude mít nový vzhled, bude na ní více postav a hlav­ně, nebu­de zále­žet, jest­li jsou posta­vy na stej­ném real­mu. Odpad­ne tak úpl­ně nut­nost řešit „Chan­ge Realm“ tla­čít­ko, pokud máte posta­vy na více real­mech. Osob­ně mám tře­ba Hor­du na Kaz­za­ku a Ali­an­ci na Silvermoonu.

Hero talenty

Do hry při­by­de 10 nových Hero talen­tů. Od 71. do 80. úrov­ně zís­ká­te 10 talen­to­vých bodů, tak­že je postup­ně ode­mkne­te všech­ny. Nej­dů­le­ži­těj­ší tak bude zvo­lit si správ­nou cestu.

Bliz­zard začal s tvor­bou Hero talen­tů u dru­i­dů, pro­to­že ti mají nej­kom­pli­ko­va­něj­ší talen­to­vé stro­my. Je jich hod­ně, jsou veli­ce vari­a­bil­ní a pokud se pove­de správ­ně vytvo­řit talen­ty pro dru­i­dy, pove­de se to i u ostat­ních povolání.

K dis­po­zi­ci bude 39 mož­ných spe­ci­a­li­za­cí. Kaž­dé povo­lá­ní bude mít tři (dru­i­do­vé 4) s tím, že se budou vždy dvě sdí­let mezi základ­ní­mi spe­ci­a­li­za­ce­mi talentů.

Spojenecká rasa Earthen

Novou spo­je­nec­kou rasu půjde ode­mknout po dokon­če­ní hlav­ní úko­lo­vé linie. Nebu­de­me muset far­mit nesmy­sl­né množ­ství repu­ta­ce, obě­to­vat hro­ma­du času k far­me­ní nebo něco podobného.

Earthen bude moci zalo­žit 10 z 13 povo­lá­ní. Nepů­jde zalo­žit jen Demon Hun­ter, Dru­id a Evoker.

Létání

Dra­gonri­ding zůstá­vá, jen se mění jeho jmé­no na Dyna­mic Fli­ght. Jde o sys­tém, o kte­rém byl Bliz­zard pře­svěd­čen, že se bude hrá­čům líbit a budou jej chtít vyu­ží­vat i v dal­ších datadiscích.

Sta­ří moun­ti jsou postup­ně aktu­a­li­zo­vá­ni, aby dyna­mic­ké létá­ní pod­po­ro­va­li. Půjde ho tak vyu­ží­vat klid­ně na moun­tech z The Bur­ning Crusa­de. Létá­ní bude dostup­né ve všech zónách, kde se dá létat, tedy i na Kalim­do­ru a Eas­tern Kingdoms.

Pokud vám ovšem vyho­vu­je sta­ré dob­ré létá­ní, kte­ré bylo před­sta­ve­no v TBC, nemu­sí­te zou­fat. To zůsta­ne. A bude­te si jej moci pře­pí­nat dle libos­ti. Ale jen ve star­ších zónách nebo až po urči­tém čase v těch nových. Napří­klad na Khaz Alga­ru bude dyna­mic­ké létá­ní od prv­ní­ho dne, ale sta­ré létá­ní, kte­ré je dnes řeše­no přes Path­fin­der achie­ve­ment, bude dostup­né až po něja­ké době.

Zůsta­nou i dra­gonri­ding gly­phy, kte­ré budou postup­ně roz­ši­řo­vá­ny a sta­ne se z nich napros­tý stan­dard. Stej­ně tak i dyna­mic­ké létá­ní. Bliz­zard chce ten­to sys­tém udr­žet ve hře co nejdéle.

Nový PvP battleground

Ve hře se obje­ví nový batt­le­ground pro 20 hrá­čů (10v10). Bude inspi­ro­ván Sil­ver­shard Mines a bude mít syme­t­ric­ké uspořádání.

Pokud se 8v8 solo que­ue v patchi 10.2 osvěd­čí, nej­spí­še solo que­ue uvi­dí­me i u nové­ho battlegroundu.

Nová vylepšení pro guildy

Postup­ně se zba­vu­je­me všech ome­ze­ní. S The War Within budou imple­men­to­vá­ny Cross-Realm guil­dy, tak­že odpad­ne nut­nost nabí­rat hrá­če na svém real­mu. S tím jde ruku v ruce i to, že bude rov­nou dostup­né i mythic rai­do­vá­ní od prv­ní­ho dne!

The Hall of Fame zůsta­ne, avšak půjde oprav­du jen o ukáz­ku 100 nej­lep­ších guild svě­ta dané frakce.

Bliz­zard si od toho­to kro­ku sli­bu­je zbo­ře­ní dal­ších mož­ných bari­ér při hra­ní hry. Postup­ně tak pro­po­ju­je hrá­če z celých regi­o­nů bez nut­nos­ti rušit realmy.

Změny v uživatelském rozhraní

Vel­kou pro­mě­nou pro­jde Spell­book. Drti­vá vět­ši­na kou­zel se nově vejde na jed­nu strán­ku. Zmi­zí tak nut­nost kli­kat ze strán­ky na strán­ku. Ve Spell­boo­ku taky půjde vyhle­dá­vat a půjdou skrýt pasiv­ní kouzla.

Něko­li­ka změ­na­mi pro­jde i úko­lo­vý zápis­ník. Bude při­dá­no mno­ho nových fil­trů a mož­nos­tí. Svět tak bude zase o něco příjemnější.

Líbil se vám článek? Zvažte, prosím, jestli nechcete podpořit další růst webu jednorázovým nebo pravidelným měsíčním příspěvkem. Mnohokrát vám děkuji!

Zdroj: https://youtu.be/xPqZ7LSGjSU

Diskuze

Odebírat diskuzi
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Nejnovější
Nejstarší Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments