S otevřením předobjednávek Midnight Blizzard odhalil Devourer jako třetí specializaci pro Demon Hunter. Jde o mid-range DPS zaměřený na mix melee i ranged schopností a na poškození typu void a cosmic. Inspirací je encounter Soul Hunters v raidu Manaforge: Omega, konkrétně postava Adarus Duskblaze.
Co je Devourer
Devourer rozšiřuje identitu Demon Huntera o temnější, voidově laděnou linku. Hraje se ve střední vzdálenosti a kombinuje rychlé výpady s kontrolovaným ustupováním. Využívá sběr soul fragments, které přetváří v sílu pro další útoky a prodloužené burst okno.
Herní styl a klíčové schopnosti
Repertoár Devourera staví na průběžné sklizni duší a střídání tempa. Reap je sečný útok kosou, který spotřebovává soul fragments a posiluje navazující akce. Kombinace Voidblade a Hungering Slash funguje jako párový melee řetězec s krátkým ústupem pro přenastavení pozice. Collapsing Star slouží jako silový finišer vhodný do burstu. Void Ray je průrazný paprsek Void energie, který trestá nepřátele v linii. Dlouhé okno moci zajišťuje Void Metamorphosis, udržovaná právě průběžným sklizněním duší.
Void Metamorphosis
Podoba Metamorphosis odráží voidové téma známé ze Soul Hunters. Transformace mění siluetu i animace a trvá tak dlouho, jak dokáže hráč napájet její účinek sklizní duší. Špičku výkonu tak určuje rytmus sběru a utrácení resource.
Jak k odhalení došlo
O třetím specu pro Demon Hunter se spekulovalo od chvíle, kdy se v Manaforge: Omega objevil Adarus Duskblaze. I když rozhovor se Senior Game Producerem Georgem Velevem končil opatrným „nothing to announce“, ukázalo se, že šlo spíš o odklad až na oficiální prezentaci Midnight. Devourer tak přichází jako součást velkého balíčku novinek oznámených při zahájení předobjednávek.
Co to znamená pro Demon Hunter
Příchod Devourera dává Demon Hunterům novou osu herního stylu mezi melee a ranged a přináší výrazný tematický posun k Voidu. Design postavený na soul fragments a na promyšleném střídání vzdáleností může oslovit hráče, kteří chtějí víc práce s pozicí a rytmem výbojů, aniž by opustili dynamiku DH.