Gamescom 2025: první vývojářský panel k Midnight

od | 22. srpna 2025 | Midnight | Žádné komentáře

Bliz­zard na Game­sco­mu 2025 před­sta­vil prv­ní vývo­jář­ský panel k expan­zi Mid­ni­ght. Ion Haz­zi­kostas a Maria Hamil­ton sdí­le­li nové infor­ma­ce o pří­bě­hu, posta­vách, kul­tu­rách, zónách, dun­ge­o­nech i rai­dech. Panel byl zve­řej­něn for­mou zázna­mu a při­ná­ší jas­něj­ší pohled na to, co hrá­če čeká.

Příběh a hlavní postavy

Mid­ni­ght při­vá­dí do cen­t­ra dění Tura­ly­o­na, Alle­rie a jejich syna Ara­to­ra. Všich­ni tři sehra­jí klí­čo­vé role v boji pro­ti Xal’atath. Maria Hamil­ton potvr­di­la, že svě­tel­ná armá­da, kte­rá se obje­vu­je na kon­ci úvod­ní fil­mo­vé scé­ny, je sku­teč­ně Army of the Light, a niko­li spe­ku­lo­va­né Arathi Empi­re. Toto odha­le­ní pod­tr­hu­je, že Mid­ni­ght nava­zu­je na dlou­ho­do­bý pří­běh stře­tu Svět­la a Voi­du, kte­rý se vine napříč expan­ze­mi. Ara­tor, pala­din sto­jí­cí mezi vli­vem voi­du své mat­ky a svět­lem své­ho otce, zís­ká výraz­něj­ší pro­stor i zce­la nový model. Jeho pří­běh se roz­ví­jí v romá­nu Blo­od Ties a bude pokra­čo­vat i ve hře.

Do boje se zapo­jí také Lady Lia­d­rin, mat­ri­ar­cha Blo­od Kni­gh­tů, kte­rá svo­lá­vá pomoc svět­la k obra­ně Sunwellu. Její osob­ní vztah k Ama­ni Trol­lům bude důle­ži­tou sou­čás­tí pří­bě­hu. Umb­rich a Void Elves budou hle­dat vlast­ní ces­tu a identi­tu, zatím­co Ama­ni pod vede­ním Zul’jarry a její­ho bra­t­ra Zul’jana před­sta­ví svou kul­tu­ru nejen jako pro­tiv­ní­ci, ale i jako poten­ci­ál­ní spo­jen­ci. Z War Within se vra­cí Orwe­na z rodu Hara­nir, kte­rá hrá­če zasvě­tí do tra­dic své­ho lidu a uká­že jejich pro­po­je­ní s bohyní.

Panel také při­blí­žil samot­nou hroz­bu – Xal’atath chce ovlád­nout Aze­ro­th a smést z něj všech­ny ostat­ní. Mid­ni­ght tak vykres­lu­je střet nejen vojen­ský, ale i ide­o­lo­gic­ký: Svět­lo pro­ti Voi­du, střet tra­dic, víry a iden­ti­ty jed­not­li­vých ras.

Kultury a zóny

Mid­ni­ght nabíd­ne návrat do Quel’thalas. Ever­song a Ghostlands byly spo­je­ny do jedi­né zóny, Dead Scar zmi­zel a Sil­ver­mo­on City bylo kom­plet­ně pře­sta­vě­no. Měs­to se sta­ne novým hlav­ním cen­t­rem expan­ze – část zůsta­ne pří­stup­ná i pro Alli­an­ce, ale vět­ši­na pat­ří Hor­dě. Sou­čás­tí bude dun­ge­on v Mur­der Row, kde se budou řešit tem­něj­ší machi­na­ce uvnitř měs­ta, a také hroz­ba voidstormu.

Zul’Aman byl roz­ší­řen a hrá­či pozna­jí Ama­ni z nové per­spek­ti­vy. Zóna kom­bi­nu­je hus­té lesy, hor­ský terén a chrá­my loa, dnes zčás­ti opuš­tě­né a zasa­že­né vli­vem voi­du. Hrá­či uvi­dí, jak se Ama­ni sna­ží brá­nit svůj domov a záro­veň se vypo­řá­dá­va­jí s kon­flik­ty s Blo­od Elves.

Haran­dar, „hou­bo­vá džun­gle“, před­sta­ví koře­ny world tre­es a kul­tu­ru Hara­ni­rů. Tato rasa se sta­ne novým spo­jen­cem s uni­kát­ní­mi mož­nost­mi při­způ­so­be­ní a dru­i­dí­mi for­ma­mi – napří­klad neto­pý­ří nebo pan­go­lí­ní. Hara­nir budou mít vlast­ní pří­bě­ho­vou linii, kte­rá odha­lí jejich vztah k bohy­ni i struk­tu­ru jejich spo­leč­nos­ti, od star­ších po mlad­ší jako je Orwe­na. Void­storm je pak svě­tem samot­né­ho voi­du, kde vlád­nou pre­dá­tor­ské bytos­ti, hie­rar­chic­ké frak­ce a kde se ode­hra­je jeden z hlav­ních raidů.

Delves, dungeony a raidy

Do Mid­ni­ght při­bu­de deset nových del­vů, roze­se­tých napříč zóna­mi. Nabíd­nou více vari­a­cí, lep­ší pro­po­je­ní s pří­bě­hem a nové typy pro­stře­dí. Někte­ré budou pří­stup­né i s moun­tem, což usnad­ní pohyb a prů­zkum. Jede­nác­tý, spe­ci­ál­ní Neme­sis del­ve, zůstá­vá zatím tajem­stvím, ale vývo­já­ři nazna­ču­jí, že půjde o jedi­neč­ný střet s moc­ným protivníkem.

Novým spo­leč­ní­kem del­vů bude Valee­ra San­gui­nar, kte­rá nahra­dí Bran­na Bron­ze­bear­da. Jako legen­dár­ní rogue při­ne­se jiný styl pod­po­ry a hrá­či se mohou těšit na inter­ak­ce, kte­ré odpo­ví­da­jí její­mu cha­rak­te­ru a schopnostem.

Mid­ni­ght při­ne­se osm dun­ge­o­nů – čty­ři pro leve­ling a čty­ři pro end­ga­me. Vra­cí se Magister’s Terra­ce v pře­pra­co­va­né podo­bě, Mur­der Row v Sil­ver­mo­o­nu nabíd­ne zážit­ky podob­né Court of Stars z Legi­on, a Void­s­car Are­na ve Void­stor­mu před­sta­ví aré­nu s vlna­mi nepřá­tel. Win­drun­ner Spi­re odha­lí rodin­nou his­to­rii Win­drun­ne­rů. V Sea­son 1 budou čty­ři nové dun­ge­o­ny a čty­ři oblí­be­né návra­ty, všech­ny dostup­né na úrov­ni Mythic+0 už při spuš­tě­ní předsezóny.

Hrá­če čeka­jí tři rai­dy. The Void­spi­re bude pev­nos­tí Xal’atath ve Void­stor­mu, Dre­a­mrift v Haran­da­ru nabíd­ne střet v pro­stře­dí na pome­zí snu a rea­li­ty a March on Quel’Danas zave­de bitvu pří­mo k bra­nám Sil­ver­mo­o­nu a Sunwellu. Kaž­dý z rai­dů má vlast­ní atmo­sfé­ru, tem­po i cíl a dohro­ma­dy tvo­ří pes­trou nabíd­ku pro růz­né typy guild a skupin.


Panel na Game­sco­mu tak při­blí­žil roz­sah Mid­ni­ght nejen po strán­ce pří­bě­hu a postav, ale i po her­ní strán­ce. Od kul­tur a zón, přes del­ves a dun­ge­o­ny, až po rai­dy – expan­ze sli­bu­je boha­tý obsah, kte­rý roz­vi­ne kon­flikt Svět­la a Voi­du a dá pro­stor sta­rým i novým hrdi­nům. Pod­le dosa­vad­ních detai­lů jde o jed­nu z nejam­bi­ci­óz­něj­ších expan­zí World of War­craft, kte­rá spo­ju­je nos­tal­gii s nový­mi zážit­ky a roz­ši­řu­je svět Aze­ro­thu o dal­ší zásad­ní kapitolu.

 

Zdroj: https://youtu.be/eHa5CDWYtXg

Diskuze

Odebírat diskuzi
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Nejnovější
Nejstarší Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments