Testování nového Classic Hardcore módu nám začíná již 29. června a několik World of Warcraft tvůrců mělo možnost vyzpovídat hned několik vývojářů a zjistit ty nejzásadnější a nejdůležitější novinky ještě před tím, než si hru vyzkoušíme na Public Test Realmech.
Testování Hardcore Classic realmů začne již 29. června!
Pod stručným přehledem informací, které se objevily v rozhovorech, naleznete i samotná videa, takže pokud se chcete podívat na jednotlivé rozhovory, směle do toho, rozhodně to stojí za to!
Základní informace z rozhovorů
- Směna předmětů, goldů či dalších předmětů pomocí tradů, aukcí nebo mailů nebude nijak omezena a Blizzard to nebude nijak řešit.
- Buff Soul of Iron nebude potřeba, protože hráči se nebudou moci oživit, pokud umřou.
- Dungeony budou mít jednodenní omezení. Každý hráč bude dokončit dungeon pouze jednou za den. Blizzard tím chce omezit spamování dungeonů nebo případné boostování. Na 60. úrovni bude omezení ovšem odstraněno, aby mohli hráči bez omezení farmit gear, který uznají za vhodné.
- Boostování v dungeonech bude víceméně nemožné, protože pokud bude mezi hráči ve skupině velký úrovňový rozdíl, budou odměny za zabití nebo úkoly drasticky sníženy.
- Na Hardcore realmech budou stále dostupné World Buffy a Blizzard neplánuje odebrat ani Chronoboon Displacer, který bude fungovat naprosto stejně, jako byly hráči zvyklí. Přišlo se totiž na to, že World Buffy byly na Season of Mastery nedílnou součástí hry a hráči je měli rádi.
- Limit na buffy a debuffy bude na Hardcore realmech zrušen.
- Realmy budou nepřekvapivě standardně bez zapnutého PvP. PvP bude muset hráč zapnout manuálně. Hráči se do PvP módu nedostanou ani tím, pokud na hráče opačné frakce kliknou pravým tlačítkem.
- Random Battlegroundy nebudou k dispozici a hráči se budou muset přihlašovat pomocí Wargames.
- Úkolové postavy u Escort úkolů nebude možno napadnout a zabít.
- Blizzard pracuje na systému pro nepřátelské moby. Ti by již neměli přecházet mezi zónami, což by znamenalo konec kitování nepřátel vysoké úrovně do zón, ve kterých se mohou nacházet hráči s nižší úrovní (jako například drak z Duskwoodu do Stormwindu atd.).
- Maximální úroveň na PTR bude 30.
- Vývojáři pracují na systému, který bude eliminovat možnou smrt po odpojení se ze hry. Nemělo by se tak již stávat, že hráči spadnou uprostřed letu, pokud dostanou disconnect.
- Blizzard nebude za žádných okolností obnovovat postavy, které zemřou. Ale zároveň vývojáři prosí, aby hráči nahlašovali na PTR chyby a věci, které mohou způsobit smrt, za kterou hráč nemůže. Budou se snažit situace a problémy vyřešit.
- Paladinové nebudou moci využívat „Bubble Hearth“ a budou odstraněny oživovací schopnosti jako Reincarnation nebo Soulstone.
- Nechystají se žádné změny pro Flask of Petrification nebo možnost teleportovat se z dungeonu, pokud rozpustíte skupinu.
- V guild chatu budou oznamovány smrti, ale také informace o získání 60. úrovně.
- Po spuštění budou dostupné všechny fáze hry. Od Molten Core po Naxxramas!
Rozhovory na YouTube