IGN zveřejnilo rozhovor s Ionem Hazzikostasem a Holly Longdale, kteří přiblížili nové detaily o příběhu Midnight, systému player housingu, novém Prey systému a také o datu vydání expanze.
Příběh a zasazení
Midnight se odehrává v Silvermoon City, kde část města zůstane chráněna Hordou, ale zároveň se stane centrem, odkud budou hráči vyrážet zachránit svět. Expanze je součástí Worldsoul Sagy, přesto však nabízí samostatný a uzavřený příběh. Vývojáři chtějí, aby byl přístupný novým i navracejícím se hráčům. Pro ty, kteří nesledovali The War Within, bude k dispozici zhuštěná verze klíčových událostí.
Xal’atath je popsána jako prastará, nepochopitelná a eldritch moc, která i přes svůdnou podobu představuje existenční hrozbu pro celý Azeroth.
Player Housing
Housing poskytne hráčům velkou tvůrčí svobodu – od elegantních interiérů až po zcela bizarní výtvory. Dekorace nebudou schované za obsahem, který je určen pouze elitním hráčům. Trofeje za raidové či dungeonové úspěchy sice existovat budou, ale běžné estetické předměty zůstanou dostupné široké komunitě.
Prey systém
Jednou z novinek Midnightu bude Prey systém. Po přijetí kontraktu se vybraný cíl stane aktivním protivníkem a začne hráče pronásledovat. Čeká na ně několik střetů, které vyvrcholí závěrečným soubojem. Dokončení kontraktu přinese postup směrem k odměnám zvyšujícím hráčskou sílu i k celé škále kosmetických předmětů. Tyto encountery se mohou odehrávat kdekoliv v otevřeném světě, avšak pouze v zónách Midnight.
Datum vydání Midnight
Expanze Midnight vyjde v první polovině roku 2026. Další informace by měly být odhaleny už brzy.
Rozhovor ukazuje, že Midnight se soustředí na kombinaci epického příběhu, větší hráčské kreativity a nových herních systémů, které obohatí jak PvE, tak zážitky v otevřeném světě.