Před několika dny oznámil John Hight, generální ředitel World of Warcraft, docela nečekanou výpomoc, která se vrátila do Blizzardu po mnoha letech. Chris Metzen, bývalý Senior viceprezident pro rozvoj příběhů a franšíz se vrací jako kreativní konzultant.
Chris se bude soustředit hlavně na World of Warcraft a časem se jeho práce rozroste do dalších projektů v rámci Warcraft franšízy.
Chris Metzen a Blizzard
Začínal v roce 1994 v devatenácti jako herní výtvarník. Jeho první hra, na které začal pracoval, byl Warcraft: Orc & Humans. V pokračování úspěšné série pokračoval už jako herní designer, vytvářel artworky a vrhnul se také na voice acting. Ve Warcraft III: Reign of Chaos již zastával roli kreativního ředitele.
Jeho práci naleznou hráči také ve World of Warcraft, ve které daboval například ikonického Thralla, Vol’jina, Variana Wrynna, Nefariana, Ragnarose nebo Hakkara. Zároveň si zkusil roli producenta u Warcraft filmu a napsal hromadu příběhů, včetně prequdelového románu filmu, Warcraft: Durota.
V roce 2016 oznámil po 23 letech v Blizzardu odchod. Chtěl si odpočinout, věnovat se sám sobě a rodině.