Blizzard představil expanzi Midnight prostřednictvím speciálního přenosu Deep Dive. Ion Hazzikostas a Chris Metzen přiblížili hráčům nové zóny, příběh, povolání i očekávané funkce, které tato kapitola Worldsoul ságy přinese.
Příběh a zóny
Midnight navazuje na události The War Within a otevírá temnější kapitolu Worldsoul ságy. Xal’atath se vrací na Azeroth a vede armádu Devouring Host, jejímž cílem je uhasit světlo Sunwellu. Hráči se ocitají v první linii obrany v Quel’Thalasu, kde se Silvermoon stává centrem nové expanze. Okolní Eversong Woods se proměňují díky energiím Sunwellu, ale přerůstající Lightbloom přináší nové hrozby.
Další postup hráči volí mezi třemi zónami: Zul’Aman, Harandar a Voidstorm. V Zul’Amanu se potýkají Amani trollové s úpadkem své říše a kultisty prázdnoty. Harandar představuje prastarou džungli v kořenech Světového stromu a domov nové rasy Haranir. Voidstorm je epicentrem moci Xal’atath, kde se spojíme s void elfy proti stínovým armádám.
Delves, dungeony a raidy
Expanze přinese devět nových Delves, včetně sezónního Nemesis Delve, a osm dungeonů. Mezi nimi i Windrunner Spire, kde se hráči utkají s neklidnými duchy spojenými s tragickou historií rodiny Windrunnerů. Raidový obsah zahrnuje Voidspire se šesti bossy, Dreamrift s nepojmenovanými hrůzami a March on Quel’Danas, kde stráží cestu dále fénix zkažený prázdnotou.
Novinky v povoláních a rasách
Demon Hunter získává novou specializaci Devourer, která využívá sílu prázdnoty. Devourer se zaměřuje na středně vzdálený boj a dokáže využívat void scythe i transformaci Metamorphosis s prodlouženým trváním podle nasbírané energie. Nově budou Demon Huntery moci hrát i void elfové.
Do hry vstupuje nová Allied Race – Haranir. Tato rasa, spojená s prastarou přírodní energií, nabízí unikátní vzhled, schopnosti a možnost hrát například za druida s exkluzivními formami.
Prey systém
Astalor Bloodsworn představuje iniciativu Prey – dobrovolnou výzvu pro hrdiny, kteří hledají moc zvanou Anguish. Za porážku smrtelně nebezpečných cílů nabízí odměny v podobě mountů, titulů, transmogů či předmětů do housing systému. Obtížnosti Normal, Hard a Nightmare přinášejí různě těžké podmínky, včetně časových limitů a trvalých postihů.
Housing
Midnight přináší dlouho očekávaný housing. Hráči si budou moci vybudovat vlastní domov v Azerothu s interiéry i exteriéry inspirovanými jednotlivými rasami. Domy se nachází ve sdílených zónách zvaných Neighborhoods, které umožňují komunitní aktivity i speciální výzvy. Možnosti úprav zahrnují barvy, měřítko i variace půdorysů. Housing bude dostupný již od prosince 2025 pro předplatitele expanze.
Další novinky
Midnight nabídne také nový PvP battleground Slayer’s Rise, aktualizaci úvodní lokace Exile’s Reach, rozšíření transmog systému, nové talenty Apex Talents a výrazné zlepšení uživatelského rozhraní včetně nástrojů pro správu cooldownů, death recap a vylepšeného Skyridingu.
Midnight tak slibuje expanzi plnou novinek, která kombinuje návrat do ikonických lokací Quel’Thalasu s odvážnými herními inovacemi, jež formují budoucnost World of Warcraft.