Midnight: hlavní novinky druhé kapitoly Worldsoul Sagy

od | 19. srpna 2025 | Midnight | Žádné komentáře

Mid­ni­ght je dru­hou kapi­to­lou World­soul Sagy. Po sestu­pu do hlu­bin Aze­ro­thu v The War Within se boj pře­sou­vá na povrch. Void sílí a v sáz­ce je Sunwell i budouc­nost Quel’Tha­la­su. Mid­ni­ght vědo­mě sta­ví ved­le sebe kon­tras­ty: hroz­bu Xal’a­tath a Voi­du pro­ti neú­stup­né vůli Light a záro­veň cha­os vál­ky pro­ti tvo­ři­vos­ti, kte­rou do hry při­ná­ší Housing.

Zóny a kampaň

Quel’­Da­nas a Sil­ver­mo­on City se vra­ce­jí ve zce­la pře­pra­co­va­né podo­bě. Sil­ver­mo­on fun­gu­je jako hlav­ní hub s nový­mi čtvr­tě­mi, při­čemž někte­ré oblas­ti zůstá­va­jí pou­ze pro Hor­du. Ever­song Woods půso­bí jako záři­vý, melo­dic­ký les a hrá­či v něm pří­mo brá­ní Sunwell před sila­mi Xal’a­tath. Ghostlands se po letech zace­li­ly a zno­vu kypí živo­tem. Zul’A­man je živou­cí džun­gle s mechem porost­lý­mi rui­na­mi, pře­rost­lá z někdej­ší­ho rai­du v plno­hod­not­nou zónu a před­sta­ví vůd­ce Zul’jar­ru a Zul’ja­na, vnu­ky Zul’­ji­na. Haran­dar je bio­lu­mi­nis­cenč­ní pra­les u sou­to­ku koře­nů World Tre­es a domov nové Allied Race Hara­nir. Void­storm je vzdá­le­ný, cha­o­tic­ký svět s bou­ře­mi, níz­kou gra­vi­ta­cí a tře­mi masiv­ní­mi Nexus Points, kde bude­te spo­lu­pra­co­vat s Alle­rií, Ara­to­rem a Void Elfy. Kam­paň má pev­ný začá­tek i konec, ale pořa­dí pro­střed­ních kapi­tol si zvo­lí­te sami a linie se nako­nec sejdou ve Void­stor­mu, nad nímž se tyčí Voidspire.

Dungeony a Delves

Na star­tu počí­tej­te s osmi dun­ge­o­no­vý­mi instan­ce­mi, kte­ré roz­ví­je­jí moti­vy jed­not­li­vých oblas­tí. Čeka­jí Win­drun­ner Spi­re, Magis­ter’s Terra­ce, Mur­der Row, Den of Nalorakk, Mai­sa­ra Caverns, Blin­ding Vale, Void­s­car Are­na a Nexus‑Point Xenas. Sou­čas­ně dora­zí jede­náct Del­ves s novým spo­leč­ní­kem Valee­rou San­gui­nar. Vydá­te se do míst jako The Sha­dow Enc­la­ve, Colle­gi­a­te Cala­mi­ty, Parhe­li­on Pla­za, The Dar­kway, Twi­li­ght Crypts, Ata­l’A­man, The Grud­ge Pit, The Gulf of Memo­ry, Sun­killer Sanctum, Sha­dow­gu­ard Point a Tor­men­t’s Rise, kte­rý vystu­pu­je jako Neme­sis Delve.

Raidy při startu

Launch při­ne­se tři rai­dy s deví­ti bossy. The Void­spi­re je šes­ti­bos­so­vá pev­nost Xal’a­tath ve Void­stor­mu a mezi pro­tiv­ní­ky figu­ru­jí Dominus‑Lord Aver­zi­an a Salha­da­ar. The Dre­a­mrift před­sta­ví jed­no­bos­so­vou výpra­vu, v níž se spo­jí­te se Shu­l’­ka k lovu tak­zva­né­ho undre­amt god. March on Quel’­Da­nas uza­vře pří­běh u Sunwell Pla­te­au se dvě­ma bossy. Všech­ny tři rai­dy star­tu­jí se Sto­ry Mode, aby se do nich moh­li podí­vat i pří­bě­ho­vě nala­dě­ní hráči.

Nový systém: Prey

Prey je voli­tel­ný lov v ote­vře­ném svě­tě, kte­rý vás pošle po sto­pě cílů a záro­veň dovo­lí pro­tiv­ní­kům vra­cet úder v podo­bě pře­pa­dů. Má tři obtíž­nos­ti od Nor­mal přes Hard po Nightma­re a odmě­ňu­je kos­me­ti­kou, moun­ty, titu­ly a polož­ka­mi pro Housing. Hlav­ním pat­ro­nem lov­ců je Ast­a­lor Blo­od­sworn, kte­ré­ho najde­te na jeho sta­no­viš­ti v Mur­der Row v Sil­ver­mo­o­nu. Sys­tém je napá­jen zdro­jem zva­ným Angu­ish a postup se tak váže na chytře říze­ný risk a odměnu.

Allied Race: Haranir

Hara­nir jsou záhad­ný lid z Haran­da­ru, jehož kul­tu­ra vyrůs­tá z hlu­bin svě­ta. Jejich archi­tek­tu­ra a nástro­je se pěs­tu­jí z koře­nů, září­cích hub a živé kůry. Bio­lu­mi­nis­cen­ce pro­stu­pu­je jejich zbro­je, zbra­ně i kož­ní vzo­ry. Jako hra­tel­ná Allied Race nabíd­nou tří­dy Warri­or, Hun­ter, Rogue, Priest, Sha­man, Mage, War­lock, Monk a Dru­id a frakč­ně zůstá­va­jí neutrální.

Nová specializace pro Demon Hunter: Devourer

Devou­rer je mid‑range DPS vyu­ží­va­jí­cí Void a Cos­mic magii. Sto­jí na schop­nos­tech Void Meta­mor­pho­sis s udr­ži­tel­nou trans­for­ma­cí přes skli­zeň duší, Collap­sing Star jako silo­vém fini­še­ru, prů­raz­ném Void Ray, seč­né Reap a páro­vém řetěz­ci Voi­d­bla­de s Hun­ge­ring Sla­sh, kte­rý umož­ňu­je krát­ký ústup. Sou­čas­ně se ote­ví­rá kom­bi­na­ce tří­dy a rasy Demon Hun­ter a Void Elf.

Housing a čtvrti

Domo­vy jsou plně při­způ­so­bi­tel­né. Umís­tě­ní v 3D fun­gu­je vol­ně i mříž­ko­vě, náby­tek lze pře­bar­vo­vat pomo­cí dyes a míst­nos­ti posklá­dat do modu­lár­ních půdo­rysů s ver­ti­kál­ním vrstve­ním. Stov­ky deko­ra­cí zís­ká­te z dun­ge­o­nů, rai­dů, ques­tů, craf­tingu a dal­ších akti­vit. Čtvr­ti zahr­nu­jí veřej­né i sou­kro­mé zóny pro Guild nebo Char­ter až pro pade­sát hrá­čů. Měsíč­ní Mon­th­ly Endea­vors při­da­jí postup, tema­tic­ké deko­ra­ce a vývoj NPC. Komu­nit­ní mecha­ni­ky Com­mu­ni­ty Coupons a Nei­ghbor­ho­od Favor ode­my­ka­jí dal­ší upgra­de sousedství.

Player Experience

Do Sto­ry Mode se vrá­tí vybra­né dří­věj­ší rai­dy včet­ně stře­tů s Ras­zage­th, Sar­ka­re­them a Fyrak­kem. Sky­ri­ding se zjed­no­du­šu­je na šest sdí­le­ných nábo­jů pro Sur­ge For­ward a Sky­ward Ascent bez uka­za­te­le vigor. Návra­to­vé hrá­če pro­ve­de voli­tel­ná tour po Arathi Highlands a pokra­ču­je sys­tém Lorewal­kin­gu vede­ný Lorewal­ke­rem Cho. Pro­po­je­ní s The War Within zajis­tí zkrá­ce­ná, něko­li­ka­ho­di­no­vá catch‑up lin­ka, kte­rá pře­mos­tí děj k Midnight.

UI a kvalita života

Transmog 2.0 při­ná­ší slot‑based, zla­tem neza­tí­že­né pře­pí­ná­ní out­fi­tů. Situati­ons umož­ní auto­ma­tic­ké pře­pnu­tí pod­le kon­tex­tu, napří­klad doma vs. ve svě­tě. Cool­down Manager zís­ká­vá voli­tel­né sle­do­vá­ní aur, sta­vů debu­f­fů i zvu­ko­vých upo­zor­ně­ní. Com­bat Assistant dále vylep­šu­je Assi­s­ted High­li­ghts a Single‑Button hra­ní. Edit Mode se roz­ši­řu­je o nové prv­ky a pří­stup­nost posou­va­jí nasta­vi­tel­né veli­kos­ti tex­tu, lep­ší tool­ti­py a zjed­no­du­še­né profese.

Video

Zdroj: https://blizzard.gamespress.com/midnightreveal

Diskuze

Odebírat diskuzi
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Nejnovější
Nejstarší Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments