Blizzard se rozhodl, že upraví u mythic Tindrala jeho životy a fungování některých kouzel. Jde o zásadní úpravu, která bude mít zaručeně dopad na současný postup guild.
-
In Phase 3, Blazing Seed lasts for 5 seconds (was 3 sec)
-
Tindral’s health is being reduced by 20%.
-
Supernova shield adjusted to remain the same with the new boss health.
-
Fiery Growth is no longer affected by duration-affecting abilities.
Raid leader americké guildy Liquid se nad změnou pozastavil, protože se mu nezdá, že by to bylo úplně v pořádku. Jde hlavně o to, že z důvodu časových zón často Liquid odprogressuje část bosse a Method nebo Echo se probouzí do rána, kdy mají čerstvé informace o možné taktice, kterou piloval Liquid celou noc.
Liquid postupuje i nadále při progressu na Tindralovi. Díky čerstvé změně jeho celkových životů uvidí mnohem častěji třetí fázi. Jejich progressu za několik hodin využijí evropské guildy, které budou moci díky záznamům streamů vysledovat, co přesně se děje, připravit na to své addony a raid tým.
Není se tak čemu divit. Liquid je naštvaný právem. Krátce po nerfu totiž dokázali předposledního bosse dostat na 46.2 %, což je o 15 % méně než před nerfem.
Pokud dokáže Liquid v noci Tindraluse zabít, posunou se k poslednímu bossovi, který byl před několika dny upraven a počítá se, že bude mnohem těžší než měl původně být. Pak je ovšem otázkou, zda nepřijde podobný nerf jako u Tindrala…
-
Mythic Healer add Darnassian Ancient health buffed.
-
Blaze damage increased by 9%
-
Corrupted Seed damage increased by 200%
-
Darkflame Cleave now affects targets within 9 yards (was 6 yards)
-
Eternal Firestorm now lasts 4 sec (was 6 sec)
-
Flamebound and Shadowbound now increases the damage from the opposing orb by 800% (was 500%)
-
Fyr’alath’s Bite damage increased by 25%
-
Incarnate damage increased by 15.4%
-
Infernal Maw initial damage increased 11.4% and periodic damage decreased by 20%
-
Lifeforce Barrier now only protects Spirits of the Kaldorei by 50% (was 99%)
-
Searing Screams cast time reduced to 2 sec (was 3 sec)
-
Shadow Gauntlet damage increased by 14.3%
-
Shadow Cage now targets 4 players