Zajímalo vás někdy, jak mohla vypadat jedna z prvních verzí WoW, která se dostala omylem na veřejnost? Dokázal jsem získat hned několik zajímavých screenshotů a jedno video z World of Warcraft verze 0.5.3, která byla určena pouze přátelům a rodině zaměstnanců Blizzardu.
V klientu hry jsou dost odlišná hlavní města od těch, která jsme mohli vidět ve Vanilla WoW, zároveň u Stranglethorn Vale existují dva další ostrovy Gillijim’s Isle a Island of Doctor Lapidis. V Deadwind Pass ještě existovala Medivh Tower. V Kalimdoru byla k dispozici zóna s Player Housingem a Hyjal na severu mapy byl velice rozpracovaný.
V této verzi hry bylo mnoho dalších zajímavostí, které nám dnes budou přidat spíše jako sci-fi nebo naprosté bláznovství. Je ovšem potřeba říct, že v před dvaceti lety to někomu z Blizzardu připadalo jako super nápad.
Mimochodem, v tomto patchi byl aktivní již zmínění Plainsrunning a také schopnost Khadgar’s Unlocking (spoiler alert na příští týden).
Na tento patch se zaměřím do budoucna trochu více, protože jde o první verzi hry, která se kdy dostala na povrch světa a mimo Blizzard. Určitě v ní bude mnoho k objevování a myslím si, že bude opravdu zajímavé si jí projít křížem krážem. Zjistit, jak Blizzard před 20 lety uvažoval a co do hry chtěl přidat, je rozhodně zajímavá změna od toho, co vidíme ve hře dnes.
Tímto článek zároveň začínám seriál patchů a verzí hry, které se k hráčům nedostaly. Za pomoc mnohokrát děkuji českému dataminerovi, exploiterovi a tvůrci Reznikovi, se kterým na těchto článcích aktivně spolupracuji.