Nedokončené nápady: Plainsrunning

od | 28. ledna 2023 | Nedokončené nápady | 2 komentáře(ů)

Říká­te si někdy, že by to chtě­lo něja­ké oži­ve­ní do hry a neví­te, co přes­ně by to mělo být? Bliz­zard v raném stá­diu hry pra­co­val na mno­ha věcech, kte­ré se nako­nec do hry nedo­sta­ly. Buď neby­ly dosta­teč­ně dob­ré, nebo neza­pa­da­ly do kon­cep­tu hry. V něko­li­ka dal­ších člán­cích se spo­leč­ně podí­vá­me na věci, na kte­rých vývo­já­ři pra­co­va­li v prů­bě­hu téměř dva­ce­ti let vývo­je hry a nikdy se nedo­sta­ly do hry v podo­bě, jak bylo původ­ně zamýšleno.

Plainsrunning – Rychle běžící tauren!

Pla­in­srun­ning byla schop­nost, kte­rá byla dostup­ná pou­ze tau­re­nům. V prvot­ních plá­nech se rasa tau­re­nů měla obe­jít napros­to bez moun­tů. Mís­to toho si na 40. úrov­ni moh­li poke­cat s tau­ren­kou Saern Pri­de­run­ner v Thun­der Blu­ff a nau­čit se Pla­in­srun­ning.

Schop­nost Pla­in­srun­ning byla v pod­sta­tě aura, kte­rá měla podob­né limi­ta­ce jako u kla­sic­ké­ho vyu­ží­vá­ní moun­ta. Schop­nost byla při­dá­na v patchi 0.8, což byl patch v beta tes­to­vá­ní a byla ode­brá­na v patchi 1.1.0, kdy auru nahra­dil kla­sic­ký mount.

Aura fun­go­va­la tak, že si jej hráč zapnul a k dosa­že­ní maxi­mál­ní rych­los­ti (60 % nebo 100 %) musel běžet 10 sekund. Aura byla roz­dě­le­ná do dvou úrov­ní – na 40. úrov­ni pro 60% rych­lost a na 60. pro 100% rychlost.

Bliz­zard ovšem při­šel na to, že Pla­in­srun­ning má hned něko­lik pro­blé­mů a tak se jej při vydá­ním hry roz­ho­dl odstra­nit a nahra­dit auru kla­sic­kým mountem.

Důvody k odstranění

  • Kla­sic­ký mount měl pou­ze 3 vte­ři­ny cast time a hrá­či na moun­tech zůsta­va­li i v pří­pa­dě, že se někde zastavili.
  • Trva­lo celých 10 sekund k zís­ká­ní maxi­mál­ní mož­né rych­los­ti a to jen za před­po­kla­du, že hráč nedo­stal žád­né poškození.
  • Pokud se hráč zasta­vil, rych­lost běhu se postup­ně sni­žo­va­la a při roz­bě­hu zase musel hráč 10 sekund běžet k nabrá­ní rychlosti.
  • Vel­kým pro­blé­mem byly i batt­le­groun­dy, kde aura pros­tě nefun­go­va­la a hrá­či, kte­ří hrá­li za tau­re­ny, se cíti­li zne­vý­hod­ně­ni opro­ti ostat­ním rasám.
  • Hrá­či již od začát­ku hry chtě­li, aby tau­re­ni měli za moun­ta koda. Bliz­zard ovšem trval na tom, že tau­re­ni jsou na moun­ty moc těžší.

Pla­in­srun­ning ve hře vydr­žel pět měsí­ců a v patchi 1.1.0, což byl prv­ní patch vanil­la WoW. Tau­re­ni dosta­li za moun­ta koda, kte­rý se jich drží dodnes.

Líbil se vám článek? Zvažte, prosím, jestli nechcete podpořit další růst webu jednorázovým nebo pravidelným měsíčním příspěvkem. Mnohokrát vám děkuji!

Zdroj: turt­le-wow

Diskuze

Odebírat diskuzi
Upozornit na
guest
2 Komentáře
Nejnovější
Nejstarší Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Lockdaar

Hez­ký člá­nek, tako­vé zají­ma­vos­ti z rané­ho vývo­je wow se moc hez­ky čtou