V rozhovoru s Laurou Sardinha a Tobym Raiginim byly představeny zásadní změny uživatelského rozhraní v datadisku Midnight. Hráči se mohou těšit na oficiální damage metery, přepracované nameplaty, nové boss timery i rozšíření transmog systému s outfity.
Damage metery
Do hry dorazí oficiální damage meter. Hráči budou mít možnost sledovat nejen DPS, ale i healing a další statistiky. K dispozici bude více panelů, které umožní zobrazit různé hodnoty současně. Některé detaily zatím nejsou finální, ale základní funkčnost je potvrzena.
Enemy nameplaty
Nameplaty projdou velkým přepracováním. Bude možné volit z celé řady předvoleb – od klasického stylu inspirovaného původní verzí hry až po moderní varianty. Novinkou je vizuální efekt ohně při získávání aggra a také indikátor, když se nepřítel dostane za záda hráče.
Boss timery
Do základního UI bude přidána časová osa schopností bossů, která ukáže, jaké útoky a mechaniky přijdou v dalších fázích souboje. Tento krok je začátkem širší modernizace raidového a bojového rozhraní.
Transmog a outfity
Transmog systém získá kompletně přepracované okno – větší, přehlednější a lépe organizované. Největší novinkou je funkce Outfits, tedy celé sady vzhledů, mezi nimiž lze jednoduše přepínat. Několik slotů bude dostupných zdarma, další si hráči budou moci dokoupit za nízkou cenu.
Součástí systému bude i možnost nastavit speciální „Housing“ outfit, který se automaticky aktivuje při vstupu do hráčova domu. Díky tomu už během levelování nehrozí nesourodý vzhled při kombinaci nových kusů výbavy.
Midnight tak posune uživatelské rozhraní na novou úroveň – praktičtější, vizuálně přitažlivější a více přizpůsobitelné potřebám hráčů než kdykoli předtím.