Server WCCF Tech přinesl rozhovor s Paulem Kubitem, Associate Game Directorem, a Jade Martinem, Lead Combat Systems Designerem. Hovořilo se o nové specializaci Devourer Demon Hunter, hráčském housingu a novém přístupu k encounter designu v raidech Midnight.
Devourer Demon Hunter
Nová specializace pro Demon Huntera nabídne dvě odlišné herní varianty. První, mid-range styl, staví na boji z blízké vzdálenosti s cílem udržet co nejdelší Metamorphosis. Druhá varianta bude zaměřena na časté přebíhání mezi melee a ranged bojem, čímž více zdůrazní mobilitu tohoto povolání. Tento druhý styl nebude nutně postavený na maximalizaci délky Metamorphosis, ale spíše na dynamickém střídání pozic.
Player Housing
Housing přinese hráčům možnost přizpůsobit si návštěvnická pravidla. Bude možné nastavit, že do vašeho domu nemůže nikdo, že vstup mají pouze členové gildy, jen přátelé, nebo kdokoli. Rozhodnutí zůstane na hráči. Zajímavostí je také možnost zakoupit více hlav Onyxie od obchodníka v Mudsprocketu, pokud jste už jednu získali. Obchodník přitom s vážnou tváří tvrdí, že všechny jsou pravé.
Encounter Design
Nový přístup k návrhu raidových soubojů, který Blizzard rozvíjí v Midnight, se už představil v instanci Eco-Dome Al’dani. Na tomto příkladu je vidět snaha designérů tvořit mechaniky, které jsou snadno pochopitelné, ale zároveň variabilní podle kontextu boje. Jakmile hráč porozumí klíčovému prvku encounteru, může čelit jeho obměnám v různých fázích. Namísto dlouhého seznamu odlišných mechanik se tak hráči učí pracovat s jednou jádrovou, která se mění a vyvíjí během střetu.