WeakAura se v posledních několika letech stala nedílnou součástí každodenního hraní mnoha z nás. Oblíbený addon dokáže totiž sledovat a upozorňovat hráče na nejdůležitější informace ve hře – ať už například na chybějící auru, buff nebo například na přicházející kouzlo některého z bossů.
Blizzardu se ovšem úplně nelíbí to, jakým způsobem se WeakAura využívá u raidů v Retail WoW. Nejlepší světové guildy dokáží díky addonu a vlastním vývojářům během krátkých chvilek vytvořit vychytávky, které jim dost usnadňují progress nového raidu. Proto v Patchi 10.1 začali vývojáři experimentovat se skrýváním některých kouzel. V Aberrusu byly tři kouzla, která nešla nijak sledovat pomocí WeakAury a hráči se tak museli spolehnout na svého raid leadera nebo sami na sebe.
Big #Warcraft UI news:
In 10.1, Blizzard will introduce a new “Private Auras” system that makes it easier for them to hide specific auras from addons.
This could be used to restrict addons from automating fight mechanics that encounter designers think would be problematic.— WeakAuras (@WeakAuras) March 16, 2023
V Patchi Guardians of Dream se budou tyto ‚private aury‘ opět využívat, ale v mnohem větším meřítku. Díky dataminingu víme, že kouzel bude dvacet. Z toho Fyrakk, poslední boss instance, bude těchto aur mít dvanáct. Mezi kouzla patří například:
- Corrupted Seed
- Darkflame Cleave
- Flamebound
- Blaze
- Seed of Amirdrassil
- Molten Eruption
- Shadow Cage
- Flamespawn
- Eternal Firestorm
- Shadowbound
- Firestorm
- Greater Firestorm
Snaha o zamezení snadného sledování přicházejících kouzel je tak naprosto zřejmá. Blizzardu se prostě nelíbí, že hráči na všechno dnes využívají WeakAuru. Je to vlastně i logické a pochopitelné. Není to tak dávno (teda vlastně jo), kdy Blizzard v průběhu Icecrown Citadel zatrhnul addon AVR, který hráčům ukazoval, co mají ve hře dělat.
Myslíte si, že tento postoj Blizzardu je správný?