O víkendu se konala Games Developer Conference, na které John Hight mluvil o tom, jak se v posledních osmi letech měnil počet hráčů ve WoW. Hight mluvil například o tom, jaký vliv měly jednotlivé datadisky na počet hráčů a jak musel Blizzard pracně opět získávat fanoušky, kteří byli z vývoje Warcraftu zklamaní.
A ač Hight nesdílel žádná přesná čísla, dokázal YouTuber Bellular ze zveřejněných fotek vypočítat, jak na tom je World of Warcraft s předplatiteli. Berte ovšem zveřejněná čísla s rezervou. Blizzard již několik let neuvádí aktivní počet předplatitelů a čísla jsou pouze přibližná.
Jsou-li zveřejněná čísla pravdivá nebo se blíží realitě, není na tom World of Warcraft až tak špatně, jak mnoho zlých jazyků tvrdilo. Je ovšem pravda, že se na grafu objevují Himaláje. V období mezi datadisky Legion a Battle for Azeroth na tom bylo WoW poměrně špatně. Počet předplatitelů se pohyboval kolem 4 – 6 milionů dle fáze jednotlivých datadisků. Nejnižší počet předplatitelů zaznamenal Blizzard krátce po spuštění Battle for Azeroth, kdy dle výpočtů klesl počet ke čtyřem milionům.
Velké nakopnutí ovšem přišlo při spuštění Classic WoW, kdy mohlo hru předplácet přes 8 milionů hráčů. Následně začal počet předplatitelů opět klesat, avšak záchranným lanem byl datadisk Shadowlands, který se na krátkou chvíli dostal na podobná čísla jako Classic WoW. Od té doby jdou čísla předplatitelů postupně dolů. Čísla nezlepšilo ani vydání TBC a Wrath Classic.
Další nárůst jde vidět až při spuštění dalšího datadisku pro Retail WoW Dragonflight. Poslední informaci, kterou Hight na konferenci ukázal, byl další nárust předplatitelů po spuštění Season of Discovery, kdy se mohl počet platících hráčů dostat až k 7,25 milionům.