Rozhovor s Ionem Hazzikostasem: novinky z alfy Midnight

od | 07. října 2025 | Midnight | Žádné komentáře

Game Direc­tor Ion Haz­zi­kostas v roz­ho­vo­ru s MrGM při­blí­žil aktu­ál­ní stav alfy Mid­ni­ght. Mlu­vil o rede­sig­nu Quel’thalas, novém sys­té­mu vylep­šo­vá­ní vyba­ve­ní, úpra­vách pro­fe­sí, pre-patch even­tu i o tom, proč se Void Elf Demon Hun­teři ocit­li v Mardumu.

Arcantina – nové centrum příběhů a setkávání

Arca­n­ti­na je nové magic­ké mís­to vytvo­ře­né Khad­ga­rem jako pro­stor pro odpo­či­nek a spo­le­čen­ské setká­vá­ní. Hrá­či ji navští­ví během pří­bě­ho­vé linie s Ara­to­rem a poz­dě­ji se do ní dosta­nou por­tá­lem ze Sil­ver­mo­o­nu. Jde o trva­lý pro­stor, kte­rý se nebu­de měnit s jed­not­li­vý­mi patchi – hrá­či zde uvi­dí zná­mé posta­vy, zís­ka­jí nové úko­ly a budou sle­do­vat pří­běhy napříč expan­ze­mi. Inspi­ra­cí byl původ­ní kon­cept „Hearths­to­ne Tavern“ z patch 8.2.5, kte­rý byl pře­pra­co­ván prá­vě do podo­by Arcantiny.

Úpravy profesí

V Mid­ni­ght dochá­zí ke zjed­no­du­še­ní sys­té­mu kva­li­ty u spo­třeb­ních před­mě­tů ze tří na dvě úrov­ně. Haz­zi­kostas uve­dl, že vět­ši­na hrá­čů stej­ně pou­ží­va­la pou­ze dvě z nich. Bliz­zard chce zacho­vat hloub­ku sys­té­mu z Dra­gon­fli­ght, ale záro­veň ho zpře­hled­nit pro běž­né hrá­če. Do budouc­na plá­nu­je roz­dě­lit pro­fe­se do tří kate­go­rií: dlou­ho­do­bé před­mě­ty, krát­ko­do­bé spo­třeb­ní mate­ri­á­ly a sbě­ra­tel­ské pro­fe­se dostup­né všem.

Systém vylepšování vybavení

Tým řeší nejas­nos­ti kolem vylep­šo­vá­ní před­mě­tů pomo­cí crests. Hrá­či čas­to váha­jí, zda má smy­sl vylep­šo­vat Hero­ic před­mě­ty, když mohou zís­kat Mythic ver­ze. Cílem je, aby kaž­dá obtíž­nost měla vlast­ní měnu, a hrá­či se tak nemu­se­li obá­vat, že plýtva­jí zdro­ji. Tato změ­na ale záro­veň kom­pli­ku­je zís­ká­vá­ní vyš­ších transmog vzhle­dů, což tým nadá­le řeší.

Void Elf Demon Hunters

Void Elf Demon Hun­teři se momen­tál­ně nachá­ze­jí ve star­tov­ní zóně Mar­dum, což je pou­ze dočas­né řeše­ní pro potře­by tes­to­vá­ní alfy. Finál­ní ver­ze nebu­de sdí­let pří­běh s Blo­od Elfy ani Night Elfy, ale vývo­já­ři chtě­jí zís­kat zpět­nou vazbu co nejdříve.

Další novinky z rozhovoru

  • Nová zbraň pro Sur­vi­val Hun­te­ry: V patchi 12.0 budou moci pou­ží­vat dvě jed­no­ruč­ní zbra­ně, při­čemž mož­nost dvou­ruč­ních zůstane.
  • Dracthyr Armor: Vývo­já­ři plá­nu­jí roz­ší­řit nabíd­ku transmo­gů a úprav ve vizá­ži, i když až po vydá­ní expanze.
  • War­band Visage Forms: Mož­nost měnit podo­by Dracthy­rů pří­mo v menu War­band je ve vývoji.
  • Del­vy v Mid­ni­ght: Valee­ra San­gui­nar jako nový prů­vod­ce při­ne­se krát­ké hláš­ky a více “osob­nos­ti”. Tým je s aktu­ál­ním sta­vem sys­té­mu spokojen.
  • Mount achie­ve­men­ty: Při­dá­ní nových odměn je v plá­nu, ale Bliz­zard chce, aby jejich kva­li­ta odpo­ví­da­la náročnosti.
  • Pre-patch event: Série udá­los­tí zamě­ře­ná na Void, kte­rá vyús­tí v útok na Sunwell. Tes­to­vá­ní začne poz­dě­ji v betě.
  • Tes­ting housing exte­ri­ors: V blíz­ké době bude mož­né tes­to­vat exte­ri­é­ry pro ali­an­ci (Human, Night Elf) i Hor­du (Orc, Blo­od Elf) s mož­nos­tí úprav barev a prvků.
  • Caden­ce alfy: Cílem je vydá­vat nové buil­dy při­bliž­ně kaž­dý týden s postup­ným zvy­šo­vá­ním level capu a ode­my­ká­ním dun­ge­o­nů i end­ga­me obsa­hu. Po dokon­če­ní tes­tů dojde k wipe a pře­cho­du na betu.
  • Rede­sign Quel’thalas: Úpra­vy reflek­tu­jí pří­běh i tech­nic­ká ome­ze­ní původ­ní mapy. Oblast kolem Sunwellu zůsta­ne téměř beze změn, zatím­co okol­ní lesy se více ote­vřou a oži­ví. Dead Scar se postup­ně pro­mě­ní a někte­ré dří­ve zni­če­né oblas­ti se sta­nou obývanými.
  • Ama­ni Trollo­vé: Mode­ly Ama­ni Trol­lů byly upra­ve­ny pod­le zpět­né vaz­by z Game­sco­mu, aby lépe odpo­ví­da­ly kla­sic­ké­mu vzhledu.
  • Com­mu­ni­ty Coun­cil: Ion potvr­dil, že k aktu­ál­ní­mu dění nemá nové infor­ma­ce; komu­ni­ka­ci zajiš­ťu­je samo­stat­ný komu­nit­ní tým.

Shrnutí

Roz­ho­vor uka­zu­je, že Bliz­zard se sna­ží moder­ni­zo­vat dlou­ho­le­té sys­témy bez ztrá­ty hloub­ky. Mid­ni­ght má být kro­kem k vět­ší pře­hled­nos­ti, sta­bi­li­tě a sjed­no­ce­ní her­ních mecha­nik napříč expanzemi.

Zdroj: https://www.youtube.com/watch?v=yiorUlzsKME

Diskuze

Odebírat diskuzi
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Nejnovější
Nejstarší Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ceny WoW Tokenů

Retail WoW: 409,527 gold

Mists of Pandaria: 34,946 gold

Reset Raidů

Classic WoW

  • 40-Man Raidy: 1 den a 4 hodiny
  • 20-Man Raidy: 1 den a 2 hodiny
  • Onyxia’s Lair: 2 dny a 3 hodiny

Season of Discovery

  • 40-Man Raidy: 1 den a 3 hodiny
  • Progress raidy: 1 den a 15 hodin

Mists of Pandaria

  • Raidy: 23 hodin

The War Within

  • Raidy: 23 hodin