Spuštění Mists of Pandaria Classic přilákalo obrovské množství hráčů, což přineslo i klasické problémy – lagy, odpojování a bugy s questy. Blizzard ale naštěstí zareagoval rychle a začal postupně nasazovat řešení.
Co se stalo?
Krátce po spuštění MoP Classic si hráči na US i EU serverech začali stěžovat na výrazné zpomalení odezvy hry, potíže s loginem i technické chyby během plnění úkolů. Nešlo o výjimečný jev – podobné výkyvy při startu nové verze WoW zažila komunita už několikrát.
Blizzard situaci potvrdil a oznámil, že intenzivně pracuje na řešení problémů se stabilitou a kapacitou serverů.
Jak Blizzard reagoval?
- Přibližně tři hodiny po spuštění došlo k navýšení serverové kapacity, což mělo zlepšit celkový výkon.
- O něco později Blizzard nasadil změnu rozmisťující hráče po světě, aby snížil přetížení v konkrétních oblastech a zlepšil latenci.
- Tým zároveň uvedl, že nepřetržitě monitoruje všechny realmy a řeší případné potíže, jakmile se objeví.
About 3 hours ago, we deployed increased capacity to address the initial peformance issues.
About 15 minutes ago, we deployed a change that spread out players a bit more, to reduce congestion and latency out in the world.
We’re continuing to monitor conditions on all realms and we’re working urgently on issues as they arise.
Kdy bude vše opravené?
Blizzard zatím nezveřejnil přesný plán na vyřešení problémů, ale doufá, že budou vyřešeny co nejdříve. Komunita zatím zůstává trpělivá – a někteří hráči si dokonce pochvalují nostalgickou autentičnost toho, že „launch bez lagů snad ani není opravdový Classic“.