Ve skupinovém rozhovoru se nechal Michael Bybee z Blizzardu slyšet, že se vrátí takzvaný „Heroic Week“. Vývojáři se tak vrací k tradičnímu rozvržení vydávání raidů a mění to, co bylo zavedeno s vydáním Dragonflight. Alespoň pro první raid v rámci The War Within.
V Dragonflight vývojáři odstranili omezení prvního týdne a hráči se mohli dostat do Mythic obtížnosti raidu hned po jeho vydání. Změna vedla k rozporuplným reakcím v komunitě – některým se změna líbila, některým ne a kritizovali ji.
- Některým guildám připadalo, že každou volnou hodinu svého času museli trávit v Mythic Plus dungeonech, aby se připravily na Mythic Raid.
- Rozdíl v síle prvního a posledního bosse byl příliš velký z důvodu chybějícího Heroic týdne.
- Chyběly hotfixy a úpravy jednotlivých povolání z dat, které mohli vývojáři posbírat v průběhu Heroic týdne.
- Prvních několik dní Race to World First bylo jen o Heroic splitech.
Michael Bybee řekl:
Abych byl trochu konkrétnější. Jedním z aspektů pro TWW je, že poprvé v historii WoW připravujeme předčasný přístup pro hráče, kteří si zakoupí nejvyšší edici datadisku. Jedním z našich důležitých cílů ovšem je, aby hráči pochopili, že jim to nedává žádnou výraznou výhodu a není důvod závodit. Přístup o tři dny předem dá hráčům možnost užít si naplno příběh, zvyšovat postupně svou úroveň a dostat se na maximální úroveň bez většího streamu. Nebudou mít ovšem přístup k Mythic dungeonům, ve kterých by získali lepší předměty. Jakmile nastane ten správný čas, spustíme Mythic 0 dungeony. A následně spustíme sezónu, hráči budou mít k dispozici Heroic Week a pak bude odemčen zbytek obsahu.