Na Gamescomu poskytli Paul Kubit a Jade Martin rozhovor, v němž představili nové detaily o Midnight. Řeč byla o nové specializaci Devourer pro Demon Huntera, hero talentu Annihilator, raciale Haranirů, nových apex talentech, ale také o zónách, raidech a dalších připravovaných funkcích.
Devourer Demon Hunters
Nová specializace Devourer bude dostupná už s pre-patchem Midnight bez jakýchkoli podmínek. Jedná se o inteligenci založenou ranged DPS specializaci, která kombinuje mid-range hru s mobilitou typickou pro Demon Huntery. Hráči budou sbírat fragmenty prázdnoty a využívat schopnosti jako Void Ray, Reap nebo klíčovou Collapsing Star během Void Metamorphosis. Mobilita zůstává klíčovým prvkem a talenty umožní hybridní styl střídající boj na blízko i na dálku.
Hero talenty: Annihilator
Demon Hunter získá novou hero specializaci s pracovním názvem Annihilator, zaměřenou na budování Fury a sesílání ničivých voidových komet. Vengeance bude volit mezi Aldrachi Reaver a Annihilator, Havoc mezi Aldrachi Reaver a Fel-Scarred, a Devourer mezi Fel-Scarred a Annihilator. Název Fel-Scarred se může do budoucna změnit.
Apex talenty a nové body
V Midnight získají hráči 10 nových talentových bodů (3 class tree, 3 hero talenty, 4 specialization). Speciální novinkou jsou Apex talenty – vícestupňové uzly na konci specializačních stromů. Každý bod do apexu má velkou váhu, přičemž první a poslední body budou nejvýraznější. Cílem je, aby se vyplatilo investovat všechny body do jednoho uzlu.
Haranir a Harandar
Haranir jsou novou rasou spjatou se světem Midnight. Žijí v Harandaru, prostředí mezi kořeny world trees, a udržují úzký vztah se svou bohyní. Naším úkolem bude přesvědčit je, že hrozba Xal’atath je dostatečně velká, aby se připojili k boji. Jako allied race budou zřejmě dostupní až později během expanze.
Raciale Haranirů:
- Aktivní schopnost vyvolá kořeny, které léčí spojence a poškozují nepřátele.
- Pasivní bonus k damage a healingu při kritickém zásahu.
- Zvýšený damage proti Aberrations a snížený damage přijatý od nich.
- Rychlé cestování mezi kořeny world trees podobně jako Dark Iron Dwarves s Mole Machine.
Eversong, Ghostlands a nové kombinace ras a povolání
Eversong Woods a Ghostlands budou v aktuální časové linii spojeny do jediné zóny, ale staré verze zůstanou přístupné díky bronze drakům. Zóna bude přímo propojena s Eastern Kingdoms bez loading screenů. Potvrzen byl také Void Elf Demon Hunter, což rozšiřuje hratelnost pro Alliance. Trollové získají nové účesy a kosmetiku v rámci questline v Zul’Amanu.
Tři raidy v první sezóně
Midnight nabídne tři raidy, které se vzájemně prolínají příběhově i časově:
- The Voidspire (6 bossů) a Dreamrift (1 boss) vyjdou na začátku sezóny.
- Následně bude k dispozici March on Quel’Danas, přímo navazující na Voidspire.
Mezi raidy bude krátký příběhový obsah, ale nebude nutné je plnit v pořadí pro postup v kampani. Časový rozestup se očekává 2–3 týdny.
Další novinky
- Early Access bude fungovat podobně jako ve The War Within – žádná extra výhoda, pouze možnost začít o něco dříve.
- Housingu se vývojáři věnují jako jedné z hlavních funkcí Midnight.
- Levelovací kampaň nabídne více možností – hráči si vyberou, zda budou následovat Aratora, vydají se do Zul’Amanu či Harandaru.
- Kampaň vyústí ve Voidstorm a finální dungeon Nexus Point Xenas.
- PvP dostane Training Grounds pro trénink proti AI i nový epický battleground Slayer’s Rise (40v40), připomínající Alterac Valley.
Rozhovor z Gamescomu tak ukazuje, že Midnight přinese nejen nové příběhové linie, ale i významné herní inovace – od specializací a talentů, přes nové rasy a zóny, až po raidy a PvP obsah.