Josh „Aggrend“ Greenfield často sdílí na svém Twitteru informace o Season of Discovery a o tom, co se tým v průběhu tvorby SoD naučil a na co si bude dávat pozor v budoucnu. Tentokrát se dostalo na třetí fázi SoD a také na to, jak vnímají vývojáři zkušenosti z levelování a designování hry.
Informace o třetí fázi
Aggrend na Twitteru sdílel, že se již brzy dočkáme nových informací o třetí fázi. Tým byl velice zaneprázdněn tím, aby dotáhl ty nejdůležitější věci do konce. Dle všeho tým částečně pomáhal i na Cataclysm Beta testování.
Heya friends, kinda been quiet on here recently and I’m sorry for that. The team and I have been hard at work on things for Phase 3 (and Cata!). We’ll have some sweet phase 3 info out pretty soon.
Thanks!
— Josh Greenfield (@AggrendWoW) March 16, 2024
Levelování v SoD
Jedna z věcí, na kterou si hráči stěžují, je levelování v SoD. Greenfield s tím v podstatě souhlasí. Dle jeho slov je velice rychlé. Přidávání nových a šílených novinek tak není kompatibilní s tím, na co jsou hráči Classic WoW zvyklí a bude velká výzva to do budoucna změnit.
Vývojáři jsou si vědomí toho, že levelování v určitých úrovních je naprosto rozdílné, a to jak v zábavě, tak v rychlosti. Expení od 1. do 25. úrovně je rychlé a odsýpá. Oproti tomu expení od 25. do 40. úrovně se zásadně zpomaluje. To je ovšem něco, s čím vývojáři počítali, protože celý SoD je jeden velký experiment a muselo se zkusit, co bude a co nebude fungovat.
I honestly agree with this. We’ll talk about this more in a bit, but I think one lesson we’ll walk away from SoD with is that adding all this crazy stuff for classes and encouraging everyone to play multiple characters isn’t super compatible with the slow, methodical approach to…
— Josh Greenfield (@AggrendWoW) March 16, 2024
Čeká nás něco jiného po SoD?
Podle Greenfielda má tým mnoho nápadů, které chce realizovat a které byly na stole ještě před tím, než vůbec SoD vyšlo. Tým toho chce udělat hodně, avšak nápady a možnosti se mění dle potřeb a požadavků hráčů nebo jednotlivých členů týmu. To je také jeden z důvodů, proč je SoD tým mnohem menší, než by měl být, což ovšem přináší tížený efekt v určité volnosti a agilnosti.
Zároveň je skvělé, že tým zanechal Classic Era a Hardcore, který je určen všem, kteří si chtějí zažít to staré dobré WoWko a pro ty, kteří chtějí vyzkoušet něco šíleného a nového, je tu právě SoD. Greenfield také napsal, že je velice rád, co dělá a že budou s týmem na tom, co se v SoD naučili, rozhodně stavět do budoucna.
Hard to say exactly what we’ll do. We have a lot of ideas, that’s for sure and we had a lot of ideas before SoD even released. The funny thing about our process on classic is that we have ideas and plans going into things, but those ideas often times evolve rapidly into something…
— Josh Greenfield (@AggrendWoW) March 17, 2024