WoW Classic content creator Scottejaye si nedávno popovídal s produkčním ředitelem Claytonem Stonem a game designérem Aidanem “Zirene” Moonem o všem, co se týká Mists of Pandaria Classic. Vývojáři se podělili o plány, přístupy a filozofii za aktuálním i budoucím vývojem. Tady je výběr těch nejdůležitějších informací z rozhovoru.
Ladění povolání: Postupné, ale stabilní
Vývojáři potvrdili, že tuning povolání bude probíhat průběžně a bude aktivně sledován. Zároveň ale nechtějí dělat zásadní změny uprostřed fáze, které by hráčům „vytáhly koberec pod nohama“. Cílem je vyvážit hru tak, aby každá třída a specializace měla své místo a hráči se nemuseli cítit znevýhodněni kvůli výběru.
Challenge módy a žebříčky
S návratem Challenge módů přichází i systém žebříčků. Ty však nebudou resetovány při každé fázi – vývojáři zvažují různé momenty, kdy leaderboardy vyčistit a dát hráčům novou výzvu. Nejde tak o pevný rytmus, ale o flexibilní systém podle vývoje sezóny.
Flex raidy? Možná později
Tzv. Flex Raiding, tedy škálování velikosti raidů (10–25 hráčů), je zatím nepravděpodobné před raidem Siege of Orgrimmar. Vývojáři zatím preferují tradiční přístupy s pevně danými velikostmi skupin.
Tempo vydávání obsahu: Osvědčený plán
Blizzard potvrdil, že se plánuje držet původní kadence vydávání patchů, protože byla u MoP velmi dobře navržená. To ale neznamená, že se nemohou objevit odchylky – vše záleží na průběhu sezóny a zpětné vazbě od hráčů.
Shrnutí
Rozhovor ukazuje, že vývojáři přistupují k MoP Classic s respektem k původnímu obsahu, ale zároveň s cílem nabídnout moderní, férový a zábavný zážitek. Tuning bude citlivý a promyšlený, obsah bude vycházet v přirozeném rytmu a vývojáři se i nadále dívají dopředu.