V souborech nové aktualizace byly nalezeny nové ukazatele legendárních úkolů. Změna přichází poté, co v Shadowlands byly změněny ukazatele hlavních příběhových úkolů, které hráče provází po všech kontinentech a zónách. Mohou nové ukazatele předpovídat nové legendární předměty?
V mnoha rozhovorech, které se objevovaly před vydáním datadisku, jsme se dozvěděli, že vývojáři nechystají podobný systém legendárních předmětů jako tomu bylo v Shadowlands nebo Legion. Nevyloučili ovšem, že bychom se mohli opět podívat na staré dobré „jednorázové“ legendární předměty, jako třeba Rae’shalare, Death’s Whisper, které nejdou nijak vylepšovat a nebudou nás provázet celou expanzí.
Blizzard se naučil v posledních datadiscích pečlivě schovávat a uzamykat důležité úkolové linie, aby se hráči nedozvěděli všechny důležité příběhové milníky z dataminingu. Je tak dost možné, že se až do patche 10.1 nedozvíme, o co přesně jde. V dostupných souborech, které na PTR momentálně jsou, zatím ovšem nic nenasvědčuje tomu, že bychom měli legendární předmět v patchi získat. Předměty z raidu jsou víceméně standardní, neobjevila se žádná hromada uzamčených úkolů, která by cokoli naznačovala a k dispozici nejsou ani dialogy zásadních postav, které by se mohly kolem úkolové linie motat. Je ovšem pravdou, že jsme zatím rozhodně z aktualizace neviděli vše a dost toho bude ještě přidáno.
Na druhou stranu je tady fakt, že nový raid si vypůjčuje mnoho z Blackwing Lair a Dragon Soul. V obou těchto raidech mohli hráči získat legendární předměty a ruku na srdce, kdo by si nechtěl nějakým způsobem, mimo Class Hall, připomenout slávu Thunderfury nebo Fangs of Father? Zároveň je také potřeba zmínit, že v Dragonflight dostávají velký prostor nově přepracované profese a jak více zatraktivnit některé z nich? Jasně, zajímavým receptem nebo možností, jak vytvořit legendární předmět.
V části spekulací se objevují také informace o tom, že by se legendární úkolová linie, pokud opravdu přijde, mohla točit kolem Dractyrů, kteří by se mohli díky naší hrdinské pomoci začít učit ostatním technikám boje. Kdo by nechtěl Dractyra Death Knighty, že? To je ovšem víceméně nepravděpodobné.
Ať to bude jakkoli, jsem si jistý, že se do dvou měsíců zpětně podívám na tento článek a zasměji se nad tím, jak jsem byl naprosto mimo a že to bylo vlastně naprosto jasné… ale co si o tom myslíte vy? Přijde nějaká legendární úkolová linie, která nám všem vyrazí dech nebo půjde o klasickou tuctovku a na konci prostě dostaneme nějakou tu zbraň, cloak, rukavice, prsten, helmu nebo batoh?
Napadla mě okrajově diskutovaná 3. specializace pro Evokera jestli by se pod tím legendary questem/sérii questů nějak neskrývala, ale to nevím jak je pravděpodobný. Upřímně kdyby se pod tím skrývalo pro Dracthyry nějaké další class kombinace aka “all classes to all races”, ke kterým by to později mohlo pravděpodobně vést a který by nemalá část lidí zřejmě přivítala dle ohlasů na forumu v poslední době, by mě docela fakt hodně děsilo. Už takhle je z těch class kombinací guláš a nad některými kombinacemi zůstává trochu i rozum stát. Doufám, že to tohle nebude a bude to něco smysluplnýho
Tauren Rogue je ukázkou, že se už neštítí vlastně vůbec ničeho. Stejně tak monkové, které dneska založíš snad na všech rasách… uvidíme, kam to všechno povede. Docela se bojím, aby to nebylo fakt nějaké nesmyslné odemknutí třeba Evokera pro jiné rasy.
Ale vůbec nejhorší na tom je, že tyhle samotný nápady na další class kombinace poslední dobou přicházejí od samotných hráčů a ne od vývojářů. Nedávno se na wow forumu nebo na instagramovým profilu WoW několik lidí seriózně ptalo, kdy bude třeba kombinace blood elf shaman, undead paladin nebo gnome druid atd., původně jsem si myslel, že to jsou jen nějaký trollové ale když jsem se jich pak ptal, tak tu otázku mysleli vážně… být to několik let nazpátek, tak za podobný názor na class kombinace by každýho lidi buď ukamenovali nebo se mu zvysoka vysmáli, ale v dnešní době mají podobný názory ještě snad i podporu ostatních, nechápu. Podobný nesmyslný class kombinace najdete třeba na nějakým fun freečku ale fakt by mě nenapadlo, že by se podobná věc měla prosazovat v budoucnu i na ofiku. To samý cross faction, tehdy taky nemyslitelný že by něco takovýho ve WoW mohlo vzniknout a hle jak to je poslední dobou taky vítaný třeba konkrétně ten cross faction guild.
Tauren rogue si pamatuju ještě jako meme někdy z BC/Wotlk, tehdy to mělo obecně často význam pro zkrachování/konec WoW jelikož taurena jako největší rasu v roli rogue si prostě nikdo nedokázal představit a všem to přišlo jako nesmysl — u nás v guildě se na to i někdy žertovalo, když jsme potřebovali, aby někdo změnil specializaci na tanka nebo healera, tak dotyčný někdy reagoval stylem “budu tankovat/healovat až když bude hratelný tauren rogue” — což v tehdejší době mělo jinými slovy znamenat nikdy.
I když, čistě teoreticky, u toho taurena rogue by se to dalo možná ještě jakž takž se zavřenými oči těžce zkousnout — už ve vanille jsme mohli vidět NPCčka taurenů s podobnými vlastnostmi jako měla classa rogue, tak trochu asi i chápu, že by se o tohle dalo možná nějakým způsobem opřít při týhle class kombinaci (nicméně jako argument pro zavedení týhle kombinace to je stejně slabý), ale některý ostatní class kombinace jsou vyloženě opravdu nesmysl a fakt doufám, že aspoň pak ti vývojáři budou mít nějakou soudnost, když tu někteří hráči nemají a nikdy nevzniknou — třeba výše zmíněný blood elf shaman, gnome druid atp.
Já si často říkám, že poslouchat komunitu je fajn nápad, ale musí tam být jasná pravidla a jasně řečeno, co má a nemá smysl. Když často vidím, co komunita vyžaduje, nedává to úplně smysl. Naprosto chápu, že se Blizzard často snaží zavděčit větší hromadě hráčů a je to naprosto v pořádku, ale rozhodně by to nemělo být tak, že “část lidí na Instagramu chce, tak pojďme do toho”…