IGN rozhovor s Johnem Hightem: Blizzard je otevřený k tvorbě dalšího filmu

od | 06. dubna 2024 | Zajímavosti | Žádné komentáře

Gene­rál­ní mana­žer War­craf­tu John Hight byl hos­tem v roz­ho­vo­ru pro web IGN. V roz­ho­vo­ru se roz­po­ví­dal o plá­nech do budouc­na a o tom, co si mys­lí o dal­ších mož­ných War­craft fil­mech, pře­dá­ní War­craf­tu jiným stu­di­ím nebo o tom, co nás čeká po šede­sá­té úrov­ni v Sea­son of Discovery.

Warcraft filmy

Sílí­cí tlak na her­ní spo­leč­nos­ti v rám­ci fil­mo­vých či seri­á­lo­vých adap­ta­cí Bliz­zard poci­ťu­je, avšak není to něco, co by bylo v sou­čas­né době pri­o­ri­tou. Hight si je vědom, že je War­craft veli­ce sil­nou znač­kou, avšak také sto­jí noha­mi na zemi a ví, že do podob­ných pro­jek­tů nemů­že jít Bliz­zard sám a bez solid­ní­ho part­ne­ra, kte­rý má s fil­mo­vým prů­mys­lem zku­še­nos­ti. Při­rov­nal to k tomu, jako kdy­by chtě­lo fil­mo­vé stu­dio vytvo­řit hru jako War­craft – je to nesmy­sl a dopadlo by to příšerně.

Tak­že pokud stá­le dou­fá­te, že se dočká­me něja­ké­ho fil­mo­vé­ho vyprá­vě­ní pří­bě­hu Artha­se nebo pokra­čo­vá­ní prv­ní­ho fil­mu, tak zatím máte s nej­vět­ší prav­dě­po­dob­nos­tí smůlu. Bliz­zard je ote­vře­ný k dis­ku­zím, dle vše­ho by chtě­li dostat War­craft k dal­ší­mu pub­li­ku, ale zatím k tomu chy­bí potřeb­ný part­ner z fil­mo­vé branže.

Licencování Warcraftu jiným studiím

Exis­tu­je mno­ho úspěš­ných her­ních firem, kte­ré roz­ší­ři­ly své her­ní znač­ky k men­ším spo­leč­nos­tem, kte­ré jim pomá­ha­jí s tvor­bou her. Bliz­zard je podob­ným spo­lu­pra­cím ote­vřen, rád by našel něja­ké­ho par­ťá­ka, kte­rý by jim pomohl s roz­vo­jem a roz­ší­ře­ním svě­ta War­craf­tu, avšak vše je vždy pod­mí­ně­no mno­ha fak­to­ry. Hight se v roz­ho­vo­ru neta­jil tím, že by hroz­ně rád našel spo­leč­nost, kte­rá sdí­lí stej­nou vášeň a odda­nost War­craf­tu a kte­rá doká­že Bliz­zar­du při­nést něco, co oni sami nedo­ká­žou. Pro­blém ovšem dle vše­ho je, že Bliz­zard má i sám na sebe vyso­ké náro­ky, a ješ­tě vět­ší náro­ky mají sami fanoušci.

Mys­lím si, že pokud bychom našli správ­né­ho part­ne­ra, správ­nou situ­a­ci a zejmé­na správ­ný her­ní žánr, ve kte­rém my jako Bliz­zard nemá­me zku­še­nost a poten­ci­o­nál­ní part­ner ano, byla by to výhra pro všech­ny. Bliz­zard je podob­ným spo­lu­pra­cím nově veli­ce ote­vřen, avšak najít tako­vé­ho part­ne­ra je extrém­ně těžké.

Hlavním zaměřením zůstává WoW

Úspě­chy War­craft Rum­ble a Hearths­to­ne jsou skvě­lé a nepo­pi­ra­tel­né, avšak Hight se bude sou­stře­dit hlav­ně na tahou­na série – World of War­craft. Dra­gon­fli­ght kon­čí a při­chá­zí tri­lo­gie The War Within, kte­rá má obrov­ský poten­ci­ál a mož­nos­ti, jak uká­zat hrá­čům, že WoW ješ­tě není za zeni­tem. Hight mlu­vil hlav­ně o tom, že bude hod­ně zále­žet i na tom, jak se bude hrá­čům líbit Plun­der­s­torm. Tým by se chtěl totiž čás­teč­ně pře­su­nout i k tvor­bě sezón­ních výzev a udá­los­tí, kte­ré by moh­ly oko­ře­nit hru a při­dat ji něco nové­ho. Tým má mno­ho nápa­dů, kte­ré by chtěl zre­a­li­zo­vat a prv­ně potře­bu­je vědět, jak se někte­ré věci budou hrá­čům líbit.

Hod­ně bude zále­žet na tom, jak se to hrá­čům bude líbit. Buď se to sta­ne sou­čás­tí sou­čas­né­ho her­ní­ho sys­té­mu nebo bude­me hle­dat dal­ší mož­nos­ti evo­lu­ce. Líbí se nám před­sta­va sezón­ních udá­los­tí, kte­ré budou hrou pro­chá­zet stej­ně jako roč­ní obdo­bí. Sna­ží­me se vytvo­řit reper­toár zábav­ných udá­los­tí, kte­ré budou bavit úpl­ně všechny.

Season of Discovery

Her­ní mód SoD je veli­ce popu­lár­ní a vývo­já­ři vidí, že to hrá­če baví. Vše­chen postup, všech­ny nasbí­ra­né před­mě­ty a odmě­ny ovšem s sebou nesou mír­nou pachuť – hrá­či totiž ví, že to jed­nou skon­čí. Hight sice nepo­tvr­dil, jest­li bude SoD pokra­čo­vat i po šede­sá­té úrov­ni, avšak nazna­čil, že jsou si vědo­mi úspě­chu a oblí­be­nos­ti jak Hard­co­re tak SoD her­ních módů, na kte­rých by rádi sta­vě­li i dal­ší roz­ší­ře­ní her.

V Clas­sic WoW týmu je mno­ho lidí, kte­ří Clas­sic WoW hod­ně hra­jí. Rádi hru pod­po­ru­jí a hra­jí. Mno­ho nápa­dů k Hard­co­re a Sea­son of Dis­co­ve­ry vze­šlo prá­vě z vývo­jář­ské­ho týmu. A my jim nechá­vá­me vol­nost. Neu­stá­le jim říká­me: “Sdí­lej­te s námi své nápa­dy, o kte­rých si mys­lí­te, že by moh­ly být zábav­né a moh­ly by se líbit jak nám, tak hráčům.”.

Jak dlouho tady ještě Warcraft bude?

IGN se v roz­ho­vo­ru zepta­lo, zda si doká­že Bliz­zard před­sta­vit, že tady bude War­craft dal­ších 20 let. Dle High­ta je více­mé­ně jas­né, že tomu tak bude. Bliz­zard se sna­ží hle­dat mož­nos­ti, jak si udr­žet hrá­če, a hlav­ně jak si najít hrá­če nové. Kaž­dý v týmu chá­pe, že jsou potře­ba hle­dat způ­so­by a ces­ty, jak si mohou hrá­či uží­vat hra­ní i v pří­pa­dě, že nema­jí mno­ho času. V pod­sta­tě se drží pra­vi­dla: „Skoč­te na to, najdě­te si zába­vu a poznej­te nové lidi“.

Bliz­zard záro­veň chá­pe, že nej­dů­le­ži­těj­ší na jejich hrách je komu­ni­ta. Ta utvá­ří hru, ta utvá­ří budouc­nost a hod­no­tí obsah, do kte­ré­ho se budou hrá­či rádi vra­cet. Jed­ním z cílů vývo­já­řů je, aby se moh­li bez vět­ších pro­blé­mů vra­cet napří­klad i hrá­či, kte­ří del­ší dobu hru nehrá­li a chtě­li by si ji zase zkusit.

Líbil se vám článek? Zvažte, prosím, jestli nechcete podpořit další růst webu jednorázovým nebo pravidelným měsíčním příspěvkem. Mnohokrát vám děkuji!

Zdroj: https://www.ign.com/articles/blizzard-is-open-to-more-warcraft-movies-but-doesnt-want-to-be-a-filmmaker

Diskuze

Odebírat diskuzi
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments