Rozhovory s vývojáři o Plunderstorm – Dvojitý skok, addony a dostupné odměny

od | 20. března 2024 | Retail WoW | Žádné komentáře

Něko­lik webů, včet­ně Game­spot, PCGa­mer nebo WoW­cast mělo mož­nost vyzpo­ví­dat WoW vývo­já­ře a zjis­tit tak infor­ma­ce o Plun­der­s­torm. Do roz­ho­vo­rů při­jal pozvá­ní Orlan­do Sal­va­to­re, kte­rý pra­cu­je jako Expe­ri­men­tal Game Team Lead Soft­ware Engin­ner a Ray Bar­nos, kte­rý zastá­vá funk­ci Lead Producera.

Gamespot rozhovor – inspirace

V roz­ho­vo­ru pro Game­spot vývo­já­ři mlu­vi­li hlav­ně o tom, že se hod­ně inspi­ro­va­li u Batt­le Roya­le, MOBA, figh­ter a RTS her, včet­ně War­craf­tu 3.

„Když si vzpo­me­ne­te na War­craft 3, jed­na z věcí, kte­rá byla na War­craf­tu super, bylo obchá­ze­ní růz­ných tábo­rů a leve­lo­vá­ní hrdi­ny,” řekl Sal­va­to­re. „A úro­veň 10 byla důle­ži­tým bodem, na kte­rý jste se chtě­li dostat… Super cool je, že se k tomu vracíme.

„Je to PvP hra, ale jsou v ní i prv­ky PvE. Zvy­šo­vá­ní úrov­ně vám dává zdra­ví, zvy­šo­vá­ní úrov­ně vám dává vět­ší poško­ze­ní vašich schop­nos­tí, na růz­ných mís­tech mapy může­te najít lep­ší kořist. Může­te cho­dit a nachá­zet tábo­ry pří­šer a pomá­hat tak zvy­šo­vat úro­veň své posta­vy v kaž­dé hře.“

Arathi Highlands neby­la prv­ní vol­ba Bliz­zar­du, avšak tým se chtěl vrá­tit do někte­ré z iko­nic­kých zón z minu­los­ti. His­to­rie Arathi tomu hod­ně pomoh­la. Jed­na­lo se o veli­ce význam­nou PvP zónu.

„Chtě­li jsme, aby se hrá­či dosta­li do zná­mé­ho pro­sto­ru, a aby nemě­li pocit, že se vším tím expe­ri­men­to­vá­ním to ješ­tě víc nena­ru­šu­je­me v her­ním pro­sto­ru.” řekl Bar­tos. „Her­ní zóna je jim stá­le tak nějak pově­do­má, stá­le mu dob­ře zna­jí, a pak jsme na ni navrst­vi­li expe­ri­men­tál­ní her­ní mód.“

Nová kouzla a schopnosti

Ve stej­ném roz­ho­vo­ru vývo­já­ři pro­zra­di­li, že v her­ním módu je v sou­čas­né době deset útoč­ných a deset pod­půr­ných kou­zel. Kaž­dé kouz­lo a schop­nost má čty­ři růz­né úrov­ně a mohou být vylep­šo­vá­ny zís­ká­vá­ním něko­li­ka niž­ší­mi ver­ze­mi kouzel.

„Je vzru­šu­jí­cí, že může­me vzít to, v čem je WoW tak dob­ré, tedy veli­ce rych­lé sou­bo­je, a sku­teč­ně poru­šit pra­vi­dla, kte­rá tam jsou,” řekl Sal­va­to­re. „To je jeden z hlav­ních důvo­dů, proč nehra­je­te za svou hlav­ní posta­vu. Je to jedi­neč­ný záži­tek, je to úpl­ně jiný záži­tek, záži­tek bez povo­lá­ní. Je to ome­ze­něj­ší, ale dou­fej­me, že dosta­teč­ně hlu­bo­ké, aby si hrá­či našli dost na to, aby si moh­li poví­dat o metách a mlu­vit o tom, s jaký­mi stra­te­gi­e­mi jdou do zápasu.”

PCGamer rozhovor – rozdílné servery

V roz­ho­vo­ru s PCGa­me­rem bylo vysvět­le­no, proč jde o napros­to oddě­le­ný mód hry a proč se hrá­či nedo­stá­va­jí do hry se svý­mi hlav­ní­mi posta­va­mi. Vývo­já­ři také mír­ně nastí­ni­li, že by nemu­se­li skon­čit jen u Plun­der­s­torm události.

„Oprav­du se sou­stře­dí­me na to, abychom se sna­ži­li poru­šo­vat pra­vi­dla. Oprav­du chce­me dát hrá­čům něco super vzru­šu­jí­cí­ho, zejmé­na expe­ri­men­tál­ní­ho, ješ­tě před spuš­tě­ním The War Within,” řekl Sal­va­to­re s odka­zem na dal­ší roz­ší­ře­ní WoW, kte­ré má vyjít kon­cem toho­to roku. „Po jeho spuš­tě­ní se bude­me sou­stře­dit hlav­ně na toto rozšíření.”

 

„Pokud lidé budou sdí­let na soci­ál­ních sítích nebo v pří­spěv­cích na fórech o tom, jak jsou nad­še­ní z Plun­der­s­tor­mu, roz­hod­ně by to moh­lo být něco, co se bude­me sna­žit do hry v budouc­nu přinést.”

Speciální odměny

Ve hře jsou v sou­čas­né době dvě spe­ci­ál­ní odmě­ny pro ty, kte­ří zůsta­nou v sou­bo­ji jako posled­ní – tabard a pás­ka přes oči. Všech­ny ostat­ní odmě­ny budou dostup­né přes spe­ci­ál­ní Renown. Kaž­dý Renown bude vyža­do­vat 2500 plun­de­rů (nová měna) s tím, že kaž­dý zápas dá hrá­čům v prů­mě­ru 500 plun­de­rů. Zápa­sy by měly trvat 5 – 8 minut. Zatím není úpl­ně jas­né, kdy by měl Plun­der­s­torm skon­čit, ale zatím to vypa­dá na začá­tek května.

„Nemu­sí­te to dělat najed­nou,” řekl Sal­va­to­re. „Nechce­me, aby to vypa­da­lo, že musí­te hrát kaž­dý den po dobu šes­ti týd­nů, kdy bude udá­lost aktivní.”

 

Vývo­já­ři oče­ká­va­jí, že pří­le­ži­tost­ní hrá­či budou potře­bo­vat něko­lik týd­nů hra­ní, aby zís­ka­li všech­ny odměny.

 

„Pro ten­to expe­ri­ment je to monu­men­tál­ní počin,” řekl Bar­tos. „Vyty­ču­je­me novou půdu.”

WoWCast rozhovor

Asso­ci­a­te Game Direc­tor Jere­my Fea­sel v roz­ho­vo­ru pro WoW­Cast zmí­nil, že hlav­ním cílem hry je samo­zřej­mě dran­co­vá­ní. Vrh­nout se pří­mo do hry, spl­nit potřeb­ný úkol, vydran­co­vat u toho něko­lik tru­hel, zabít pří­pad­ně pár nepřá­tel a zís­kat potřeb­nou odmě­nu, by měl být hlav­ní cíl vět­ši­ny hráčů.

Divácký režim

Sal­va­to­re potvr­dil, že Duo a Solo hrá­či budou hráč v roz­díl­ných hrách, aby se vylou­či­la pří­pad­ná nerov­no­vá­ha mezi hrá­či a týmy, kte­rá je neod­mys­li­tel­ně spja­tá s mož­nos­tí vzá­jem­né koor­di­na­ce a oži­vo­vá­ním týmo­vých par­ťá­ků. Hrá­či, kte­ří zemřou, pře­jdou do divác­ké­ho reži­mu: V Duo reži­mu budou moci sle­do­vat své­ho týmo­vé­ho par­ťá­ka, zatím­co budou čekat na oži­ve­ní. Pokud ztra­tí mož­nost oži­ve­ní, budou moci sle­do­vat i ostat­ní hrá­če, stej­ně jako to budou mít hrá­či v Solo režimu.

Žádné addony!

Addo­ny jsou dle vývo­já­řů skvě­lá věc, avšak záro­veň chtě­jí, aby všich­ni hrá­či zaži­li napros­to totož­nou zku­še­nost při hra­ní. Addo­ny tak nebu­dou za žád­ných okol­nos­tí povo­le­né. Uži­va­tel­ské roz­hra­ní bylo upra­ve­no pro nový her­ní mód, je k dis­po­zi­ci pou­ze sedm akč­ních tla­čí­tek a byly odstra­ně­ny vymo­že­nos­ti jako bato­hy, před­mě­ty a dal­ší. Schop­nos­ti a kouz­la se na akč­ní tla­čít­ka dostá­va­jí napros­to jiným způ­so­bem, stej­ně tak pří­pad­né před­mě­ty. Jde tak o úpl­ně jiný pří­stup ke hra­ní jako u kla­sic­ké­ho WoW.

Vyhýbání kouzlům, poškození za pády

Zají­ma­vos­tí také je, že jak hrá­či, tak dal­ší nepřá­te­lé na mapě se mohou vyhnout vámi vyvo­la­ným kouz­lům. Bude tak pou­ze na vás, jak moc přes­ní bude­te v míře­ní nebo vyvo­lá­vá­ní jed­not­li­vých kou­zel. Hrá­či záro­veň mohou vyu­ží­vat tak­zva­ný „dvo­ji­tý skok“ a za pád z vět­ší výš­ky nebu­de hrá­čům udě­le­no žád­né poško­ze­ní. Tak­že… napros­tý punk a je to čis­tě na vás, jak se zba­ví­te dotí­ra­jí­cí­ho se Taurena!

Líbil se vám článek? Zvažte, prosím, jestli nechcete podpořit další růst webu jednorázovým nebo pravidelným měsíčním příspěvkem. Mnohokrát vám děkuji!

Zdroj: https://www.wowhead.com/news/plunderstorm-interviews-double-jump-no-addon-support-exclusive-rewards-338125

Diskuze

Odebírat diskuzi
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments