The War Within – Co zatím víme?

od | 04. listopadu 2023 | Retail WoW | 4 komentáře(ů)

Upo­zor­ně­ní: Máme krát­ce po ozná­me­ní na Blizz­Co­nu 2023 a po krát­ké pre­zen­ta­ci, ve kte­ré Bliz­zard zve­řej­nil své plá­ny s data­dis­kem The War Within. V prů­bě­hu něko­li­ka dní budu člá­nek aktu­a­li­zo­vat o nové informace. 

Nový data­disk The War Within bude sou­čás­tí tri­lo­gie World­soul Saga, ve kte­ré bude­me brá­nit Aze­ro­th pro­ti těm nej­vět­ším zlům. V prv­ním data­dis­ku se vydá­me do Khaz Algar, potká­me zno­vu Andui­na, Thral­la a Mag­ni­ho Bron­ze­bear­da. Bude­me bojo­vat pro­ti neru­bi­á­nům v jejich krá­lo­ství a bude­me se sna­žit zabrá­nit Xal’atath, aby dokon­či­la svůj tem­ný plán.

Datum vydá­ní zatím není sta­no­ve­no. V prů­bě­hu Blizz­Co­nu bylo řeče­no, že se vydá­ní plá­nu­je na rok 2024.

Tri­lo­gie World­soul Saga bude vychá­zet postup­ně. Jmé­na data­dis­ků tri­lo­gie jsou The War Within, Mid­ni­ght a The Last Titan. Více se o chys­ta­ných data­dis­cích dozví­te zde.

Příběh The War Within

  • Z Heart of Aze­ro­th při­chá­zí sno­vé vize.
  • Anduin pře­žil své utr­pe­ní, ale nyní sly­ší hlasy.
  • Thrall se sna­ží najít zdroj tajem­né­ho hlasu.
  • Mag­ni Bron­ze­beard se vra­cí a roz­hod­ně o něm uslyšíme.
  • Har­bin­ger není nikdo jiný než Xal’atath, o kte­ré jsme sly­še­li od Iridikrona.
  • Xal’atath chce zapl­nit Aze­ro­th tem­nou Prázdnotou.
  • V Azj-Kahet, neru­bi­án­ském krá­lov­ství, nalez­ne­me novou civilizaci.
  • Xal’atath slí­bi­la neru­bi­á­nům nepřed­sta­vi­tel­nou sílu.
  • V pří­bě­hu sehra­je svou roli i Alle­ria Windrunner.

Stvoření a kultury v datadisku

Vel­ká část data­dis­ku se bude točit kolem nové rasy, kte­rá se veli­ce podo­bá trpas­lí­kům, kte­ré zná­me ze sou­čas­né hry. Nová rasa The Earthen je momen­tál­ně roz­dě­le­ná na men­ší kla­ny, kte­ré spo­lu nemlu­ví. Jde o Unbound, Oathsworn a Machi­ne Speakers.

Potká­me také lid­skou rasu The Arathi, kte­rá záhad­ně dora­zi­la do Khaz Alga­ru. Jejich síla je zaha­le­na tajem­stvím. Rasa The Arathi žije v Hallow­fall, kde boju­jí již stov­ky let pro­ti neru­bi­á­nům. Boj se jim zatím díky vel­ké­mu krys­ta­lu, kte­rý jim září nad hla­va­mi, daří.

V data­dis­ku potká­me také úpl­ně novou civi­li­za­ci. Xal’atath totiž uza­vře­la doho­du s neru­bi­á­ny. Poskyt­la jim způ­sob, jak být ješ­tě kru­těj­ší a moc­něj­ší. Není asi pře­kva­pe­ním, že neru­bi­án­ská krá­lov­na nabíd­ku s rados­tí při­ja­la. Nová civi­li­za­ce neru­bi­á­nů se hod­ně liší od té, na kte­rou jsme zvyklí z Azerothu.

Co by to bylo za data­disk v pod­ze­mí, kdy­bychom si nemoh­li ale­spoň jed­nou říct „You No Take Can­dle“, že? Kobol­di byli hod­ně pra­co­vi­tí a během mno­ha let doká­za­li v pod­ze­mí posta­vit celé své měs­to. A musí­me si na ně dávat vel­ký pozor. Jsou totiž vede­ni Can­dle Kingem.

Zóny a jejich umístění

Ve hře se obje­ví při spuš­tě­ní čty­ři nové zóny. Tři z toho jsou umís­tě­ny v pod­ze­mí. Zóny jsou dosta­teč­ně vel­ké na to, aby pod­po­ro­va­li dyna­mic­ké moun­ty, kte­ří vychá­zí z dra­gonri­din­gu. Pře­cho­dy mezi zóna­mi jsou bez nahrá­va­cí obra­zov­ky a umož­ní tak hrá­čům ply­nu­lý pře­chod bez zby­teč­né­ho zdr­žo­vá­ní se. Na Khaz Algar budou k dis­po­zi­ci čty­ři hlav­ní zóny.

Isle of Dorn

Domov Earthe­nů a naše nové úto­čiš­tě s měs­tem Dor­no­gal, kte­ré bude hlav­ním měs­tem datadisku.

The Ringing Deeps

Vel­ká jes­ky­ně, ve kte­ré žijí Machi­ne Spe­a­kers. Obsta­rá­va­jí zde hlad­ký chod gigan­tic­kých stro­jů Titánů.

Hallowfall

Pod­zem­ní zóna, ve kte­ré se nachá­zí masiv­ní krys­tal. Ten pomá­há rase Arathi ve stov­ky let trva­jí­cím boji s nerubiány.

Azj-Kahet

Baš­ta neru­bi­á­nů, ve kte­ré spo­leč­ně s Xal’atath tvo­ří obrov­skou a neza­sta­vi­tel­nou armádu.

Dungeony a raidy

V data­dis­ku bude hned na začát­ku osm nových dun­ge­o­nů. Jako obvykle budou dun­ge­o­ny roz­dě­le­ny na expí­cí a max-level dungeony.

Expící dungeon

  • The Roo­ke­ry
  • The Sto­ne­vault
  • Pri­o­ry of the Sacred Flames
  • City of Threads

Dungeony pro maximální úrovně

  • Cin­der­brew Meadery
  • Dark­fla­me Cleft
  • The Dawnbre­a­ker
  • Old City

Asi není pře­kva­pe­ním, že při spuš­tě­ní bude dostup­ný i raid. Ten­to­krát půjde o Nerub’ar Pala­ce v Azj-Kahe­tu. Raid bude mít osm bos­sů a půjde o rela­tiv­ně line­ár­ní raid. Dá se ovšem oče­ká­vat, že se bude zkou­šet nový sys­tém desig­nu map, stej­ně jako tomu je u ote­vře­né­ho světa.

Herní systémy

Bliz­zard to koneč­ně pocho­pil. Čas­to není potře­ba vymýš­let kolo. V The War Within se vývo­já­ři drže­li ever­gre­e­nů, kte­ré zná­me z před­cho­zích data­dis­ků. Sta­ré funkč­ní sys­témy nebu­dou nahra­zo­vá­ny nový­mi. Záro­veň chtě­jí zajis­tit, aby hrá­či moh­li hrát za více postav a nemu­se­li dělat hro­ma­du věcí pořád dokola.

Delves (expedice do nitra země)

Prv­ní vel­kou novin­kou jsou expe­di­ce, kte­ré jsou inte­gro­vá­ny do ven­kov­ní­ho pro­stře­dí. Měly by se stát pila­řem ven­kov­ních akti­vit a nabí­zet zají­ma­vé odmě­ny, včet­ně těch z Gre­at Vaultu.

Do del­vů bude moct hráč nasko­čit klid­ně úpl­ně sám nebo si expe­di­ci užít až s dal­ší­mi čtyř­mi kamarády.

Expe­di­ce budou aktu­a­li­zo­vá­ny kaž­dou sezó­nu a bude vás jimi vždy pro­vá­zet jiné spřá­te­le­né NPC. V prv­ní sezó­ně to bude Brann Bronzebeard.

Warbands

Nová uni­kát­ní plat­for­ma, kte­rá bude umož­ňo­vat sdí­le­ní těch nej­dů­le­ži­těj­ších věcí mezi posta­va­mi. Na začát­ku půjde o sdí­le­ní achie­ve­men­tů, transmo­gů, ale také repu­ta­cí a v nepo­sled­ní řadě postu­pů v Renown. Odpad­ne tak nut­nost na kaž­dé posta­vě neu­stá­le far­mit Renown.

 

Hero talenty

Ve hře zůsta­nou sou­čas­né talen­to­vé stro­my, pro­to­že dle Bliz­zar­du fun­gu­jí dob­ře. Budou ovšem při­dá­ny tak­zva­né Hero Talen­ty, kte­ré roz­ší­ří talen­ty o tři dal­ší mož­né podspecializace.

Od 71. úrov­ně bude­te kaž­dou úro­veň zís­ká­vat jeden bod. Na 80. úrov­ni bude­te mít deset bodů, kte­ré bude­te moci vlo­žit do… ano, desí­ti Hero Talentů.

V rám­ci před­sta­ve­ní nám Bliz­zard uká­zal Hero Talen­ty u Warri­o­ra. Kaž­dá hlav­ní talen­to­vá spe­ci­a­li­za­ce bude mít pří­stup ke dvě­ma pod­spe­ci­a­li­za­cím, při­čemž jed­na se bude sdí­let mezi spe­ci­a­li­za­ce­mi. Tedy takhle:

 

Dynamické létání

Uká­za­lo se, že dra­gonri­ding je sys­tém, kte­rý se hrá­čům líbí a byla by ško­da nevy­u­žít jeho poten­ci­o­ná­lu. Bliz­zard tak bude pokra­čo­vat s dyna­mic­kým létá­ním i nadá­le. Mno­ho moun­tů již v před­cho­zích aktu­a­li­za­cích pro­šlo pře­mě­nou tak, aby je bylo mož­né vyu­ží­vat pro dra­gonri­ding a tak bude i pokračovat.

Spojenecká rasa – Eartheni

S pří­cho­dem Earthen bude dostup­ná i nová spo­je­nec­ká rasa. Earthe­ni se budou moci při­dat buď k Ali­an­ci nebo Hor­dě, podob­ně jako Pan­da­re­ni. Mají vel­ké množ­ství při­způ­so­be­ní, včet­ně napros­to šíle­ných úče­sů nebo vystu­pu­jí­cích krys­ta­lů z jejich těl. Nechy­bí ani solid­ní plno­vou­sy, tedy ale­spoň u muž­ských postav.

Předobjednávky datadisků jsou spuštěny

Podob­ně jako tomu bylo u Dra­gon­fli­ght a před­cho­zích data­dis­ků, bude k dis­po­zi­ci hned něko­lik úrov­ní hry. Úrov­ně se dělí mezi Base, Hero­ic a Epic edi­ci. Předob­jed­náv­ky jsou již spuš­tě­ny.

Kro­mě kla­sic­ké­ho při­dá­ní před­cho­zích data­dis­ků a pří­stu­pu k nové­mu data­dis­ku bude k dis­po­zi­ci také vylep­še­ný cha­rac­ter boost na 70. úro­veň, Trader’s Ten­der a hro­ma­da před­mě­tů a odměn.

Vel­kou novin­kou je u epic­ké edi­ce zaru­če­ný pří­stup do Beta tes­to­vá­ní a mož­nost začít hrát data­disk o tři dny dří­ve než u ostat­ních edicí.

 

Líbil se vám článek? Zvažte, prosím, jestli nechcete podpořit další růst webu jednorázovým nebo pravidelným měsíčním příspěvkem. Mnohokrát vám děkuji!

Zdroj: https://blizzard.gamespress.com/

Diskuze

Odebírat diskuzi
Upozornit na
guest
4 Komentáře
Nejnovější
Nejstarší Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Zakys

Taky jsem si původ­ně mys­lel, že by to mohl být Sar­ge­ra­sův meč při prv­ním shléd­nu­tí cine­ma­ti­ku. Jak je již pak řeče­no, jed­ná se o něja­ký krys­tal kte­rý má něco spo­leč­né­ho s Arathi.

Reeki

Proč je špič­ka Sar­ge­ra­so­va meče v Hallow­fall rov­ně, když je ten meč zabod­nu­tý v Sili­tu dost křivě 🙂

Lurčiní

Jaké­ho meče?